Gå til innhold

[GTA]San Andreas hakker, trenger vise råd.


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg kjøpte GTA: SA for noen uker siden, men har opplevd at det til tider hakker. Noen ganger ekstremt. Å skru ned på detaljene, stille ned skjermoppløsnoingen etc har ikke funket bra. Når det hakker hakker det mye, så det ser jeg på som et problem. Har prøvd litt av hvert nå, så jeg trenger råd. Tror da min pc skulle vre grei nok til GTA?

 

Hw:

GeForce 6600 GT

Intel Celeron 2.7 Ghz<-hate

1 GB RAM, pc2100<- bah

 

Men, allikevel skulle jeg da tro dette kunne gå glatt. Altså, gta er jo ikke akkurat utviklet så mye grafikkmessig siden Vice City spør du meg. Spiller også bttlefield, CS og slikt uten problemer. Eneste er at maskina har vært litt treig i det siste. Men den er clean for spyware/virus. Så, enten trenger jeg råd, eller så oppgraderer jeg pc'n. Takk for hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører GTA: SA knirkefritt på min laptop. Har ATi Mobility Radeon 9700SE, Intel Pentium M 735 (1,7 GHz) og 512 MB RAM. Er ikke dine spesifikasjoner bedre på alle områder? Men så grønn som jeg er på pc etc, aner jeg ikke hva som er feil :blush:

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Det var da som bare..

 

Litt flaut når venner kommer på besøk også starter hakkinga, som er der relativt ofte.

 

edit: Andre som har problemer med dette? Vil så gjerne få løst problemet, for da skal det spilles mye GTA :D

Endret av Rimi
Lenke til kommentar
Det var da som bare..

 

Litt flaut når venner kommer på besøk også starter hakkinga, som er der relativt ofte.

 

edit: Andre som har problemer med dette? Vil så gjerne få løst problemet, for da skal det spilles mye GTA :D

5350621[/snapback]

Last ned nyeste driver til skjermkortet. Det kan kanskje hjelpe.

 

Denne hakkinga er vel ikke tilfeldigvis begynt når du har komt tilbake til Los Santos og det er en litt annen atmosfære??

Lenke til kommentar

Driver er oppdatert den. Hakkinga starta egentlig for fullt når jeg kom til San Fierro. Men, det blir vel ikke så mye hakking nå som jeg går til innkjøp av

 

AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte

Varenr.: 309484

Lagerstatus: 1000+ stk på lager 1995 1995

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

Varenr.: 118498

Lagerstatus: 500+ stk på lager 795 795

 

Abit KN8-SLI,nForce4 SLI, Socket-939, ATX, 4xSATAII, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16

Varenr.: 313205

Lagerstatus: 100+ stk på lager 1049 1049

 

Gainward GeForce 6800GT 256MB 2ns GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2400PCX",2xDVI -Demo

Varenr.: 313092

Lagerstatus: 2 stk på lager 1995 19

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...