Gå til innhold

Lang tid før XP dør ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann. Når Vista kommer ut, hvor lang tid tror dere det tar før de fleste (av de som bruker Windows) slutter å bruke XP? Jeg venta to år før jeg begynte med XP da jeg brukte Win2k...

5350443[/snapback]

 

For det første så tviler jeg på at vista kommer ut i tide, og for det andre så går det fort ett-to år med testing, og tetting av sikkerhetshull etc før bedrifter begynner å bruke det,. Det er først da XP begynner å dø ut for "årntli".

Lenke til kommentar
Heisann. Når Vista kommer ut, hvor lang tid tror dere det tar før de fleste (av de som bruker Windows) slutter å bruke XP? Jeg venta to år før jeg begynte med XP da jeg brukte Win2k...

5350443[/snapback]

Si det, win 2000 lever jo i beste vellgående enda så det tar jo noen år da, men alt avhenger av support og støtte vil jeg tro. Så en bærbar pc på jobben her om dagen og den kjørte win98 :) funker som bare det til sitt formål. Min bærbare på jobb kjører 2000, mens desktoppen på kontoret kjører xp pro.

Jeg tror xp kommer til å vare lenge.

Lenke til kommentar
w95 tviler jeg på, men det er maaaaange som kjører w98. Så xp har ikke så stor utbredelse som man tror, og kommer til å holde en god stund

5350512[/snapback]

Å joda ;) starta opp en gammel pentium 100 i jula :) med win 95. Fungerte det, spilte Duke nukem :w00t: , synd ingen kompiser kunne finne frem sine gammle maskiner og modemer så vi kunne spille one on one:D

Lenke til kommentar

De fleste databrukere bruker den Windows versjonen som fulgte med maskinen da de kjøpte den, så det blir sikkert mange XP brukere i mange år enda. Om et års tid er antakelig alle ny maskiner utstyrt med Vista, og XP blir antakelig ikke å få kjøpt.

 

MS kommer sikkert til å supporte XP i endel år med SP og sikkerhetsoppdateringer, men den dør sikkert ikke ut før om 8-10 år. Det er tross alt mange som fremdeles bruker W98.

 

Når man leser Vista tråder her på forumet er det mange av hobbyekspertene som påstår de ikke skal ha Vista, men jeg skal vedde på at om et år kjører de Vista hele bunten :cool:

Lenke til kommentar
De fleste databrukere bruker den Windows versjonen som fulgte med maskinen da de kjøpte den, så det blir sikkert mange XP brukere i mange år enda. Om et års tid er antakelig alle ny maskiner utstyrt med Vista, og XP blir antakelig ikke å få kjøpt.

5350918[/snapback]

 

Tull, sant og tull

 

Når man leser Vista tråder her på forumet er det mange av hobbyekspertene som påstår de ikke skal ha Vista, men jeg skal vedde på at om et år kjører de Vista hele bunten :cool:

5350918[/snapback]

 

100kr på det ja :cool:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...