Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med trådløs router


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en trådløs router fra Topcom (skyr@cer WBR 354G) men når jeg slår den på, er det ingen intrnettforbindelse. Det står nederst at det er forbindelse, men neida. Den sender også ut signaler til min andre maskin, men jeg kommer ikke på nettet. Kan noen av dere hjelpe meg? Pliz? :)

post-91157-1135808752_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå på start->run skrive : cmd

så skrive: ipconfig

så set etter "default gateway" eller gateway , skriv ip'en inn i web browsern din. så sjekk på status på routern om routern har inet.

hvis du har telenor dritt så er det ikke rart det ikke funker , siden da må du enten sette opp pppoe, eller bytte ip på routern din så ikke den og har samme ip som routern til telenor.

Lenke til kommentar
gå på start->run skrive : cmd

så skrive: ipconfig

så set etter "default gateway" eller gateway , skriv ip'en inn i web browsern din. så sjekk på status på routern om routern har inet.

hvis du har telenor dritt så er det ikke rart det ikke funker , siden da må du enten sette opp pppoe, eller bytte ip på routern din så ikke den og har samme ip som routern til telenor.

5351737[/snapback]

 

Jeg har gjort det, men det er ingen forandring... kommer heller ikke inn på IP adressen heller. (Ps. har ikke telenor altså...) :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...