Gå til innhold

Musikk: Hjemmelagede sanger: trenger feedback


Anbefalte innlegg

Har fått satt opp hjemmestudio hjemme, og spilt inn en del musikk bare for gøy.

Men lurer på om det kanskje går an å ta oppdrag for folk som trenger en slags karaoke versjon av sanger, har funnet ut at jeg begynner å bli relativt god på det.

Noen som vet om et sted de kanskje driver med slik?

 

 

(Og trenger forresten feedback på noe av musikken min - meg som synger i alle sangene, og ja- jeg skal ta sangtimer ;)

Den første sangen er "Jeg blir en konge av.. eh.. Walt Disney ;)"

Alle instrumentene er spilt selv.

Hva synes dere?)*

 

*funker ikke legge ut?

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg blir en konge" høres bra ut, overraskende bra stemme i forhold til hva jeg kanskje forventet.

 

"Glade Jul" er nydelig. Hadde jeg hørt den for noen dager siden hadde muligens julestemningen vært i havn.

 

Nå er begge de låteklippene altfor korte til å si noe mer utover det, da, bare noen sekunder, men det høres veldig lovende ut.

 

Jeg lastet ned klippene med høyreklikk, fungerte greit på den måten, ellers ble det bare spilt av et sekund i Firefox via Quicktime plug-in.

Lenke til kommentar

Hey, takk for mange positive tilbakemeldinger - dere som har lagt igjen negative - gidder dere begrunne litt - er konstruktiv kritikk jeg er på jakt etter, ikke bare nedlatende kommentarer ;)

Har en del sanger som ikke er barnesanger ja, men får ikke lastet opp.

Virker som om de er for store.

Men ingen som har svart på det første spørsmålet mitt da :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...