Gå til innhold

Xbox 360 Styling


SteveVice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg vil tørre påstå at de aller fleste av de decalene de hadde på DecalGirl pent faller inn i kategorien "beyond tacky", da de aller fleste så ut som skikkelig middelmådig Photoshop-arbeid.

Lenke til kommentar
Jeg vil tørre påstå at de aller fleste av de decalene de hadde på DecalGirl pent faller inn i kategorien "beyond tacky", da de aller fleste så ut som skikkelig middelmådig Photoshop-arbeid.

5350024[/snapback]

Enig med deg der. Det er mye som ikke så så veldig bra ut. Jeg falt for den jeg har kjøpt pga hvitfargene, og følte fargene representerte xbox litt mer enn f.eks en blå sfære og slikt.

 

Og ja det er mye knoting med å få det på, tar sin tid å få det skikkelig. Men det er en helt genial patent på klisteret....klister som ikke klistrer men det kleber fordet om eller noe slikt heh.

En kan ta de av etter flere måneder og maskinen ser ut som ny, men alikevel så henger de bra på. boblene er lett å stryke ut, og det skal mye til for å greie å lage bretter som ødelegger materiallet....jeg lagde noen fæle bretter når jeg prøvde å få det på men alt lot seg stryke ut med en klut.

 

Lol: så forresten nå at jeg hadde satt merket for USB porten feil vei, men det var enkelt å bare rive den av og klebe den på på nytt. Som sagt, genial patent

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Så veldig bra ut det dekalet ditt Crockett! Ble nesten litt fristet selv her nå når jeg var inne på den decalgirls-siden og fant retro-dekals for DS og GC :)

5351404[/snapback]

 

Hehe. Ja tenkte på å pynte opp Gamecube'n min også kanskje hehe....bare for morro.

Det er heller ikke så svinaktig dyrt, en kommer seg under tollgrensa. Min kosta 170 kr tror jeg for alle 3 sidene

Lenke til kommentar
Hm...hvordan festes dette sammen? :dontgetit:

5353646[/snapback]

Du ligger det på (passer på at alt stemmer med konturene til maskinen og så begynner du å stryke det (med fingrene eller genserermet) fra ene siden til den andre og stryker ut alle boblene etterpå. Det er ikke lim så det lar seg fint løsne på og gjøres om igjen dersom du ikke ble fornøyd første gangen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...