Gå til innhold

Hvordan få Neon-Tape til å fungere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp med å få neon tape til å fungere, har kutta den i to og den andre delen fungere men kossn ska æ få den andre til å fungere uten kabel osv??

5349003[/snapback]

 

Tror jeg må skuffe deg, jeg mener å huske at det bare er mulig å få den ene delen til å funke.

5349035[/snapback]

det ska gå,ser d på resten som e igjen, den e kutta i to og lappa sammen igjen og den funke..

Lenke til kommentar
Det ser ut som en brun ting. Er det en brun ting, eller er det noe mer?

5353686[/snapback]

hm,tror det er nokka kobber eller sånt..

5354119[/snapback]

Det er godt mulig.

 

Men som sagt, ikke skriv dialakt! (bruk bokmål eller nynorsk)

5354385[/snapback]

jepp. så det er det æ vil vite:)

 

sry om jeg skriver dialekt :!: er nok ikke selv klar over at jeg gjør det :D

Lenke til kommentar

Til alle som har lest\leser dette emne'et :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil :dontgetit: dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammel (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil :thumbdown: bare rett mine skrive feil om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Til alle som har lest\leser dette emne'et  :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil  :dontgetit:  dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammel (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil  :thumbdown:  bare rett mine skrive feil om nødvendig :)

5355105[/snapback]

 

Smileys er en fin ting :p Neida, jeg skjønner dialekta helt fint jeg egentlig. Men du burde kanskje passe på sånn at de ikke sniker seg inn i en norsk stil ^^

 

Fikk du noe ordentlig svar på hvordan du får den siste biten til å funke egentlig?

Lenke til kommentar

Smileys er en fin ting :p Neida, jeg skjønner dialekta helt fint jeg egentlig. Men du burde kanskje passe på sånn at de ikke sniker seg inn i en norsk stil ^^

 

Fikk du noe ordentlig svar på hvordan du får den siste biten til å funke egentlig?

5355127[/snapback]

jeg ber om unnskylding uansett :) nei,fikk ikke noen svar enda :( men håper på at jeg får det snart :)

Lenke til kommentar
Smileys er en fin ting :p Neida, jeg skjønner dialekta helt fint jeg egentlig. Men du burde kanskje passe på sånn at de ikke sniker seg inn i en norsk stil ^^

 

Fikk du noe ordentlig svar på hvordan du får den siste biten til å funke egentlig?

5355127[/snapback]

 

jeg ber om unnskylding uansett :) nei,fikk ikke noen svar enda :( men håper på at jeg får det snart :)

5355165[/snapback]

 

 

Du mangler en "Quote" i starten der...

 

Og hvis jeg var deg, og ikke fikk noen fornuftige svar her, hadde jeg sendt mail til butikken du kjøpte dem i, eller produsenten, og hørt med dem. Eller å hadde jeg gått å lekt litt meg Google ^^

 

EDIT: Inlegg 300 :D:D

Endret av Mixy89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...