Gå til innhold

LEDs i CD og DVD rom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What the fuck!!? 50kr for det lille der? Jeg fikk 100 LEDs med passende motstander for 30kr. Resten er jo ikke så vanskelig å fixe ;)

 

Uansett, bildene er tatt med et Olympus kamera, så jeg forstår ikke hvordan du klarer å få noe så elendig! :p Det lille jeg få så kult ut da, men kunne ønsket meg bedre bilder.

Lenke til kommentar

Så ganske bra ut, stilig mod :thumbp:

 

Glisevask: Det står en relativt stor logo der, i produsentinfo-delen. Ta på deg brillene du ikke har, så ser du at det står en stor og fin Mist-logo der :tease:

Nesten så jeg skulle begynt å lage sånne selv, ha flere LED's på om selge dem billigere :hmm:

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Neinei. MIST-produktene blir produsert på de store fabrikkene. Finnes mange fabrikker som lager en PSU med litt forskjellige spesifikasjoner som går under hundreogørten merker! Men tipper egentlig at de lager de der selv egentlig. Selger vel ikke så mye at de ikke greier å lage nok. :p

Men kan jo godt hende de er produsert neddi India for 0.0001 øre stk.! :)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

hei alle sammen :)

 

altså, det der skjønte jeg ikke en dritt av for å si det slik. greit å sette inn leds her og der men hadde vært litt kult å sett hvordan du satte dem inn og hva med strømmen ? hvor har du koblet den hen ?? det her blir nesten som å sette ei lyspære i sokkelen det og skrike ut , seee det lyser :!: lag en liten worklog om det da vel, hadde vært kult :)

 

Men må påpeke at det var en kjempe kul mod da :thumbup:

 

Og nei, det er IKKE Microplex som lager de :) de blir kjøpt inn sånn de, grosister du vet. Microplex får inn, pakker og sender ut igjenn og det tjener de over en million på i året hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...