Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med å installera tråløst nettverkskort


Anbefalte innlegg

Eg har problem med å installera mitt nye tråløse nettverkskort. Eg kjører installeringsprogrammet å det fungerer fint... SÅ kjem det opp att nå kan eg setja i kortet... Eg set i kortet og etter det så skal eg installera sjølve kortet... Der skal du velja driver og litt sånn... Eg vel xp-driveren sidan eg kjører windows xp... Til nå så skulle det ikkje vera noko galt eg har gjort... Men når pc'en er ferdig så kommer det opp att det er en feil og att kortet kanskje ikkje vil fungera... noko det sjølvsagt ikkje gjer...

 

Nokon så veit kva eg gjer feil? Eg kjøpte nettopp kortet så eg skulle ikkje tru att eg treng noko nyare driver for å kjøra dette kortet... men eg har egentlig ikkje peiling på slikt noko som dette... Så viss det er nokon så veit,

 

!!venligst svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey! Jeg har opplevd akkurat samme problem så jeg nesten jeg dro til butikken for å bytte ut kortet!

Jeg installerte drivere og gjorde alt som det stod man skulle gjøre i manualen.

 

Jeg fant tilslutt ut at jeg måtte søke etter maskinvareendringer.

 

Det gjør man ved å gå til Kontrollpanel > *skifte til klassisk visning* (tror jeg) > Administrative verktøy > Datamaskinbehandling |

 

I datamaskinbehandling må du trykke på "Enhetsbehandling" (I siden til venstre).

Nå tror jeg du må trykke på "Nettverkskort" som er på den lange lista du har fått opp med all maskinvare, venstreklikk og velg "Søk etter maskinvareendringer"

 

Jeg husker ikke om det var akkurat slik jeg gjorde det, men det var noe i den duren.

 

Du skal ihvertfall ende opp med å få et vindu som ber deg velge en plassering der driverene til kortet ligger. Da er det bare å ha driver-cden i pc-en.

 

Håper dette blir til hjelp :thumbup:

 

Bjørn

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...