Gå til innhold

Den store stjerneskuddtråden


Gjest Slettet-VqMh8ni9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten opprydding her. Litt i stuss om hvorfor man trenger en egen tråd til dette emnet når man har fyrverkeri tråden, men så er jeg i stuss over hvorfor de fleste tråder her inne er opprettet :D:whistle:

 

Denne tråden lever videre, men hold dere on topic. Rett før jeg måtte ta ut pisken for enkelte av uttalelsene her, og jeg hater å bruke pisk (Virkelig, jeg gjør det).

 

Enkelte bør opptre varsomt i tiden fremover (Ganske sikker på at dere vet hvem dere er ;) )

 

Som altid, reaksjon eller klage på moderering/dette innlegg skal gjøres på pm, ikke i tråden da det vil bli ansett som off topic, brudd på retningslinjene og å trosse moderator :)

Lenke til kommentar

Gøy med stjerneskudd:

 

Kjøp en hel haug med stjerneskudd.

Skrape alt "pulveret" eller "gnistregreiene" som sitter fast på stanga av og samle det sammen i en isboks.

Etter å ha fått en god haug i isboksen så kaster du en fyrstikk oppi.

Nyt fontenen som spruter opp av isboksen.

NB: Boksen smelter, sikkert lurt å bruke en boks av metall.

Lenke til kommentar
Må nok kjøpe en god del, ungene er for små til å fyre opp raketter, så da får de temmes med en haug av stjerneskudd.

5350726[/snapback]

Blir nok kos når fektinga starter. :)

 

Daniel :)

5353207[/snapback]

Da ville jeg brukt briller for å si det sånn... :ermm:

Edit: Ang. Fekting med sternjeskudd...

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg og broren min tok av alt det støvet som stjerneskudd består av og puttet det oppi et rør. Etter å ha skrapt støvet av 10 STORE pakker med stjerneskudd var vi klar til å tenne på.

 

Fy søren å det lyste opp! Utelysene gikk av og en HØY flamme sto opp fra røret!

 

 

Hvis du har et kamera der du kan justere lukketiden kan du få en ganske kul effekt hvis du tar bilde av en som vifter med et stjerneskudd. :yes:

 

EDIT: SE HER! Nei og nei...

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...