Gå til innhold

Jeg skal ha et nytt 360-spill


Spillarkivet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det selv. Er ganske bra. Eneste tingen var at det var veldig mørkt :hrm:

5349898[/snapback]

 

Ja, det la jeg merke til også. På Condemned kan man justere dette i menyen, men slik er det ikke på King Kong. Det hjelper ikke akkurat når jeg bruker en LCD-projektor som ikke trives når det er veldig mørke scener. Men har justert opp brightness ganske høyt, så nå ser jeg ganske greit. Du befinner deg ofte i scener hvor det er ganske mørkt og du aner ikke hvor veien ut er. Kontrollen og lyssettingen var mye bedre på Condemned.

Lenke til kommentar

Etter to dagers spilling av King Kong var spillet fullført. Det gikk fryktlig fort syns jeg. For de som syns Kameo var kort, prøv dere på King Kong.

 

Starten var litt kjedelig, og det virket som alle andre spill basert på en film. Men etter en time eller to med spilling begynte ting virkelig å skje. Det ble plutselig veldig spennende, og "non stop action" :D Sånt liker vi :D

 

King Kong er et spill man ikke må gi opp fordi det kan virke kjipt i starten. Gir du spillet en sjanse, gir det deg en meget spennende (men kort) spillopplevelse. To dagers spilling var nok til å fullføre King Kong uten problemer.

Lenke til kommentar
Har fra før av Kameo, PGR3, PDZ, Condemned og FIFA RTWC. Skal i butikken senere i kveld og handle meg ett nytt spill, hvilket anbefaler dere? Er åpen for alt egentlig. De to jeg har mest i tankene er CoD2 og King Kong.

5348636[/snapback]

 

Jeg fikk X360 til jul, og CoD2, og jeg må anbefale det på det sterkeste. Det er helt utrolig kult, og å spille single player er veldig lett å bli velig hekta på (spesiellt hvis du spiller på veteran mode, som er den vanskeligste graden du kan spille med i starten. kommer du igjennom spillet på Veteran, kommer en vanskeligere grad som heter elite) og multiplayeren er rett å slett vidunderlig. En av de de kuleste tingen med live spilling er når du blir drept, får du se noe de har kalt "Killcam" dette viser dine 6 - 7 siste sekunder før du døde, igjennom øynene på den personen som drepte deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...