Gå til innhold

XFX GeForce 6800 XT 128 mb AGP til 1000kr?


benbeni89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror alle det ikke finne noe som heter 6800XT?!?! Jeg kjøpte meg nettopp dette kortet fra komplett; XFX Geforce 6800XT 128 mb AGP.

Jeg må si det er et helt grei kort egentlig, må si meg litt skuffet etter alt det gode jeg har hørt om det og når jeg fikk det så var det ikke superbra. MEn jeg synes det er et flott kort, sånn som du kan kjøpe å ha et år kanskje før du går over til PCIe.

 

*Det er 7-serien som ikke kommer i AGP

Lenke til kommentar
Hvorfor tror alle det ikke finne noe som heter 6800XT?!?! Jeg kjøpte meg nettopp dette kortet fra komplett; XFX Geforce 6800XT 128 mb AGP.

Jeg må si det er et helt grei kort egentlig, må si meg litt skuffet etter alt det gode jeg har hørt om det og når jeg fikk det så var det ikke superbra. MEn jeg synes det er et flott kort, sånn som du kan kjøpe å ha et år kanskje før du går over til PCIe.

 

*Det er 7-serien som ikke kommer i AGP

5348307[/snapback]

 

Jeg har aldri sagt at det ikke ern oe som heter XT! Har bare hørt om GS kortene. Så jeg bekalger om du tok deg nær av mitt svar hehe.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...