Gå til innhold

DinSide.no sine PC-tester... Hvor gode?


Anbefalte innlegg

Nettsteden DinSide gjennomfører med jevne mellomrom tester av nettbutikkenes pc-tilbud. Jeg bruker pc'en til diverse spill og bildebehandling, så jeg har behov for en pc som ikke "lagger" i f.eks. de nyeste og mest krevende 3D-spillene. Hvor gode er disse PC-ene, pris og kvalitet tatt i betraktning? Vil jeg spare mye på å bygge en pc selv?

På forhånd tusen takk for svar! :thumbup:

 

Linker til DinSide's testvinnere for desember/januar:

 

Netshop

 

Mamoz Data

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil jeg spare mye på å bygge en pc selv?

5348081[/snapback]

 

Av og til, ja. FerdigPC'er begynner å bli ganske billige nå om dagen, men mange har gjerne ett svakt ledd. Som f'eks du finner en knall bra PC med alt som trengs av harddisk skjermkort, skjerm etc. Men dem hadde ett lite budsjett, og slang inn 256mb ram lissom :p

 

Når man bygger PC'en selv så kan man i alle fall skreddersy den for egene behov.

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke så mye på de testene, men jeg titter gjerne innom. Flere ganger har jeg funnet punkt jeg er uenig i. Men der står også mye som er OK.

 

Begge pc-tilbudene du viser til er gode tilbud. Og hvis pcene tilfredstiller dine krav, så vil det lønne seg å velge en av de, siden du gjerne får flere hundre kroner i rabatt i forhold til å plukke de samme komponentene selv.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en av disse pc-ene men så fikk jeg en helt annen skjerm enn den som sto.... dessuten manglet bordhøytalere som de lovet.... og alt dett etter å ha ventet en måned..... ikke var det angrerettskjema med heller :mad: Hvordan returnere og vare sikker på å få pengene tilbake?? Hjelp! Hjelp!

Lenke til kommentar
Hvilken nettbutikk kjøpte du fra?

Det var dte jeg egentlig mente :hmm:

5372558[/snapback]

Vet hva du mente men ville gi de en tjangs først (som jeg skrev).Nå har de svart på mail så nå får du navnet :thumbup: . De kom ikke med noe tilbud om å bytte skjermen men jeg får iallefall (eventuelt :hmm: )levert tilbake pc-pakken. (De skrev:

Hei

Sender deg retur lapper i posten i dag. To stk sendings lapper fra Posten.

Beklager at pakken ikke stod til forventingene dine. Vennlig hilsen Datakjeden)

Det var jo greitt nok men får ikke håpe disse retur-lappene kommer først om en uke sånn som pc-en gjorde(de måtte purre på Posten,sa de...) Har noen erfaring med disse "returene"?? Hva skal man passe på??

Lenke til kommentar
Hvilken nettbutikk kjøpte du fra?

Det var dte jeg egentlig mente :hmm:

5372558[/snapback]

Vet hva du mente men ville gi de en tjangs først (som jeg skrev). Nå har de svart på mail så nå får du navnet :thumbup: . De kom ikke med noe tilbud om å bytte skjermen men jeg får iallefall (eventuelt :hmm: )levert tilbake pc-pakken. (De skrev:

Hei

Sender deg retur lapper i posten i dag. To stk sendings lapper fra Posten.

Beklager at pakken ikke stod til forventingene dine. Vennlig hilsen Datakjeden

Det var jo greitt nok men får ikke håpe disse retur-lappene kommer først om en uke sånn som pc-en gjorde(de måtte purre på Posten,sa de...) Har noen erfaring med disse "returene"?? Hva skal man passe på??

5372938[/snapback]

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...