Gå til innhold

Enkle spørsmål om play.com


Anbefalte innlegg

1. Jeg skal kjøpe flere DVDer , sender dem alt i en pakke eller hver for seg slik man slipper moms hvis dem enkeltvis kommer under 200kr pr.stk?

 

2. En DVD som koster 207kr, betaer man moms på dem eller setter dem ned prisen til 199kr for å spare oss for litt moms ?

 

 

takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Jeg skal kjøpe flere DVDer , sender dem alt i en pakke eller hver for seg slik man slipper moms hvis dem enkeltvis kommer under 200kr pr.stk?

 

2. En DVD som koster 207kr, betaer man moms på dem eller setter dem ned prisen til 199kr for å spare oss for litt moms ?

 

 

takk:)

5347860[/snapback]

 

1) De sender DVD-ene enkeltvis

2) Play endrer IKKE verdien på pakkene, dvs. at du må betale mva. for denne

Lenke til kommentar
1. Jeg skal kjøpe flere DVDer , sender dem alt i en pakke eller hver for seg slik man slipper moms hvis dem enkeltvis kommer under 200kr pr.stk?

 

2. En DVD som koster 207kr, betaer man moms på dem eller setter dem ned prisen til 199kr for å spare oss for litt moms ?

 

 

takk:)

5347860[/snapback]

 

1) De sender DVD-ene enkeltvis

2) Play endrer IKKE verdien på pakkene, dvs. at du må betale mva. for denne

5347888[/snapback]

 

Irriterende beløp da... 207kr!

 

;/

Står lett over den pakka:P

Lenke til kommentar

Jeg bestilte expansion-pack til Doom3 fra Play.com. Dum som jeg var tenkte jeg ikke over 200-grensa, selv om jeg var helt klar over den, og hadde passet på den fra før av. Norsk sum ble vel da rundt 215,-. Det tok da ca 5 dager ekstra før jeg fikk en lapp i posten om henting av pakke, momspåslag og fortollingsgebyr, så totalprisen ble rundt 330-350,-

 

Kjedelige saker, men intet enormt økonomisk tap.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte expansion-pack til Doom3 fra Play.com. [...] så totalprisen ble rundt 330-350,-
Er det nå jeg ikke skal nevne at den kostet 58,- på Play inntil i går? :innocent:

 

Har forøvrig ikke hatt en pakke som har glidd igjennom fra Play på aldri så lenge. De er nok rimelig observante der. Varer fra Australia har jeg hatt større hell med i så måte.

Lenke til kommentar

Hehe, du kan jo godt skrive det, men jeg forhåndsbestilte det ved release, så det er naturlig at prisen synker noe. Ikke har jeg spilt gjennom det en gang.

 

Det er vel naturlig at posten/tollerne er obs på butikker som Play.com, når det sikkert er mange nordmenn som bestiller derfra. SKulle ikke være så vanskelig å kjenne igjen en pakke derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...