Gå til innhold

Motorola V3 Razr tråden.


Northcity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg fikk Motorola v3 Razr Black til jul.

 

jeg personlig syns den er dritfet og genial samt smooth.

 

eneste negativt er at det ei er filmkamera og lydopptaker:(

 

men bra er den og bra bildekvalitet:)

 

jeg vil vite hva dere mener om den :)

 

så kan jeg dele min meninger med dere :)

5347311[/snapback]

 

Kort og greit:

 

Motorola kan deisgn men ikke funksjoner, denne mobilen har bare 5MB lagring, å den kom i år 2005!

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny telefon. Jeg hadde selv V3 i ca 2 mnd før jeg solgte den :) God telefon.

Det finnes en del tråder om v3. Søk litt så finner du dem. Jeg har skrevet en del om den, men rakk aldri å skrive en brukertest. Kanskje kan du gjøre det?.

 

thahabbis: Det er ikke alle som trenger mp3 spiller, radio osv. V3 fyller de fleste krav en eventuell eier skulle sette. Man kjøper ikke V3 hvis man vil ha en underholdningsmobil. Du skal lete lenge etter en telefon som gir et så bra kvalitetsuttrykk. Skjermen er veldig bra, og blant de aller beste da den kom.

Andre personer kan ha andre krav til mobiler enn det du har :p Kort og greit

Lenke til kommentar

"mye mer for prisen"

 

Ehh, hvilken Nokia da? V3 koster ca. 2300,- nå UTEN abo. Hvilken andre flipptelefoner med samme funksjoner gjør det?

 

Jeg har hatt V3 hele vien og fikk fra USA 3 mnd før den kom ut i Norge. Hatt alle fargene og flere samtidig. Syntes den er genial.

 

Nå finnes det flere telefoner som har langt flere funkjsoner ( V3 begynner å bli gammel ), men har det jeg primært trenger og med det utseendet er det en innertier. Jeg har testet den her tidligere.

 

Nå er avløseren kommet, V3i på tur ( jan / feb 2006 ). Jeg har bestillt fra USA og får innen noen dager. Legger ut test av den.

 

Hvis du liker Motorola vil jeg sterkte anbefale deg å sjekke ut L7, U6, L6, V3i og V3x.

Alle disse komer i kvartal 1, 2006.

 

PS: alle disse er bestillt og vil komme senest neste uke. Hvis du har spørsmål kan di sende meg en PM eller svare her :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...