Gå til innhold

Er noen visse personer unormale?


salah

Anbefalte innlegg

Hva du bør gjøre? Konfrontere dem, ærlig talt. Er du skoleflink? For noen dager siden sa jeg rett og slett til et rassh***, gleder du deg til å jobbe i kassa på Rimi? Holdte kjeft. Er du rimelig sterk? Vis at du ikke finner deg i slikt, myten sier at man blir mer plaget om man reagerer, personlig erfaring er at et offer som tar i mot og snur det andre kinnet til ender opp med enda mer plaging.

 

Du må ikke drikke. Feste kan du, trenger ikke å drikke, men å være sosial taper du ingenting på. Begynn forsiktig, dra på kino med kompiser osv.

 

Husk: Ingenting slår en "bølle" værre enn et offer som kan målbinde ham og så avslutter med et smil. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kompisene dine høres ut som en gjeng med idioter. Greit nok at de fester hver helg og pløyer over de lokale tøsene, men å prøve å lokke deg til å gjøre det samme ser jeg på som idioti.

 

Mitt råd er vel å skaffe seg noen nye venner som er mer lik deg selv. Er jo ikke noe gøy å ha venner som er totalt forskjellige fra deg selv.

5353832[/snapback]

Word.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg er en gutt som har fylt 16 år nå, har hatt et par kjærester i hele mitt liv og har omtrent "Ikke vært borti" noen jenter etter det, og har ikke brydd meg særlig om det.

 

Men så har jeg starta på skole i Oslo, og etter den tida føler jeg VELDIG stor press på meg og føler meg utrolig unormal, siden jeg ikke er med gutta og drikker og ligger med opp til to forskjellige jenter hver helg. Jeg blir ofte "mobba" for det, og får kommentarerer som "når du blir stor, vil du ikke få deg dame, for kvinnfolk liker erfarne gutter", og "er du homse siden du ikke vil pule jenter?" etter meg. Ja jeg vet at det bare er å gi faen i det de sier, selv om de er mine beste venner.

 

Men når man har hatt det slik i et halvt år, blir man jo gal av det, man klarer ikke å tenke "jeg gir faen i det de sier" til man er ferdig med videregående (2 og halvt år til).

 

Så jeg trenger egentlig litt rådgivning, og gjerne om dere kunne fortalt litt om dere selv og forhold.

 

Og et par spørsmål, er jeg unormal som "takker nei" til jenter fordi jeg heller vil bruke tida mi på noe annet (som jeg mener er bedre å bruke tida si på)?

Er jeg unormal som ikke vil ha meg kjæreste fordi jeg heller vil lære å programmere, og drive firmaet mitt og vil vente med forhold til jeg blir eldre?

 

Er det "farlig" å være "uerfaren"? Dvs, ikke være god til å sjekke opp jenter og være god i senga?

 

Sorry, vet at dette er teit, men jeg blir gal..

 

Mvh, pavlion

5346577[/snapback]

 

Jeg vil heller si, skaff deg nye venner! Det ser ut til at dette tærer på deg, så skaff deg heller noen nye venner! Jeg har hatt venner som har kalt meg dum og rar i flere år, men nå har jeg endelig klart og kvitte meg med de til en viss grad. Det hjelper. Venner betyr så j***** mye! Så å ha noen som respekterer deg er godt å ha i ungdomstiden! Jeg er heller ikke så avhengig av jenter. Det kommer en eller annen en dag som tar deg med storm. Til den dagen kommer så fokuserer du fullt og helt på målet ditt ang. skole og firma, men husk ikke dytt følelsene dine helt ute!

 

Håper noe av dette høres fornuftig ut!

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar

Tja. Interessen for damer kommer vel etter hvert. Hvis den ikke gjør det, vil jeg kalle deg litt "unormal". Da prater jeg ikke om å pule rundt, men å ha en å være glad i. De fleste ønsker vel å finne noen å dele livet med? Hvis ikke så er man kanskje for opptatt med seg selv? Ikke at det nødvendigvis er galt i alle forstander, men det er kanskje litt rart? Det skader jo heller ingen, men snodig synes jeg fremdeles det er.

 

Damer liker ikke rundbrennere, men litt erfaring er nok kjekt. Dog er du fremdles ung. Du har god tid på deg enda. Gjennomsnitlig sexdebut-alder for gutter er vel 18 år eller noe.

Lenke til kommentar
Tja. Interessen for damer kommer vel etter hvert. Hvis den ikke gjør det, vil jeg kalle deg litt "unormal". Da prater jeg ikke om å pule rundt, men å ha en å være glad i. De fleste ønsker vel å finne noen å dele livet med? Hvis ikke så er man kanskje for opptatt med seg selv? Ikke at det nødvendigvis er galt i alle forstander, men det er kanskje litt rart? Det skader jo heller ingen, men snodig synes jeg fremdeles det er.

 

Damer liker ikke rundbrennere, men litt erfaring er nok kjekt. Dog er du fremdles ung. Du har god tid på deg enda. Gjennomsnitlig sexdebut-alder for gutter er vel 18 år eller noe.

5354548[/snapback]

 

Vi satser på at debut alderen blir lavere per år egentlig.

 

Til trådstarter:

Men du har et godt poeng, det er jo litt rart å ikke være interessert i jenter, kanskje du har "andre måter" å få det "unnagjort" på ?

 

Jeg tviler på at du ikke er tent av at jenter går i trange klær etc på skolen, som alle andre er, da blir det jo ikke så rart at når man i ungdoms årene og tidlig voksen alder prøver å få seg et par ligg.

Hvis du onanerer jevnlig, kanskje du burde tenke deg litt om og finne ut at å ha sex er kanskje mer spennende enn programmering og andre ting enn du hadde trodd.

Endret av joltaire
Lenke til kommentar

Vet akkurat hvordan du har det.

Å sitte foran pc'en er morsomt, men alle har godt av litt sosial kontakt. Selv "vennene" dine mobber deg, får du allikevel bedre sosiale antenner av å være sammen med dem.

At de har sex med et par jenter i uka er lite sannsynlig, med mindre de jentene får betalt. For din del kunne du vel prøve å ekspremitere, men ikke gå lengre enn det du føler for.

Ikke gjør noe bare fordi du føler deg presset til det; gjør ting av egen lyst.

Lenke til kommentar

Fint å vite at flere er enige med meg!

 

Ser en del snakker om sosiale livet. Vel, jeg har et dårlig sosialt liv. Ganske enkelt fordi jeg enkelt og greit bor over en times reisetid fra nærmeste venn, og det gjør ikke lett å komme seg dit man vil hver dag.

 

moklando; det er ikke alltid lett å skaffe seg nye venner..

 

Off topic:

Asskickr: Programmerer litt i C++, men generelt systemutvikling innen PHP og SQL. Driver også litt med Assembly.

 

Takk for all hjelpen, har vært mye til hjelp!

Lenke til kommentar
Hold dere unna jenter så lenge dere klarer så slipper dere å ødelegge livsgleden i lengden  :!: Trust me  :D Sex ER oppskryt !!

5356813[/snapback]

Syntes sex er godt jeg! :p

 

OT:

men bli med på en fest med kompisene dine,du trenger ikke drikke, det bestemmer du, og du vil se hvordan du liker det.

Er mange fester der det ikke handler om sex i det hele tatt, alle sitter og prater og har det artig.

Jeg har fått vennekretsen min mangedoblet ved å ha dratt på fester, så det handler ikke alltid om damer og sex. Og alle jenter som er på fester er ikke ute etter sex...

Så med mindre du er veldig sjenert syntes jeg du skal gå på en av disse festene, du kan ha godt av det, bare se hvordan du liker det. Det er en måte å møte nye og gamle kjente folk ;)

Lenke til kommentar

Ikke la deg blir styrt av moten og samfunnet. For det første er du ung, noe som i og for seg ikke gjør ting mer unormalt, men uansett hva du velger er du langt fra unormal. Du må gjøre det du syntes er best for deg selv. Du går jo på skole. Vær sosial der så har du fått kvoten for dagen din, og kan med god samvittighet gjøre det du vil. Når jeg er ferdig på jobben og trening for dagen vil jeg som regel bare en vei og det er hjem for å slappe av. Kunne aldri tenke meg å dra på byen og sløse bort tid.

 

Rett og slett gjør det du vil, ikke hva alle andre tror de veit så mye bedre enn deg!

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Det er ikke du som er rar, det er de som bare har bullshit på hjernen :p

 

Det er et sånt press, men jeg tror at folk ved sine fulle fem vet at sånt bare er dumt. Noen kaller det å leve livet, jeg kaller det å drite seg ut.

Bare fortsett med å være den du er.

 

Kan vel bare si at det er ganske digg å skille seg ut på en positiv måte, selv om kanskje ikke alle ser på det som positivt.

Lenke til kommentar
...masse rart...

 

Nei. Da jeg var på din alder var jeg slik du beskriver de andre er. Dvs drakk og festet hele tiden og ga stort sett faen i alt annet. I de siste årene har jeg roet meg ned, drikker sjelden og fester heller ikke så ofte lenger, og som en naturlig konsekvens av det har jeg ikke fullt så draget på damene lenger heller som jeg en gang hadde. Men for å være ærlig har jeg aldri vært så lykkelig og glad i livet som jeg nå er uten den livsstilen. Du trenger å finne ut hva som passer best for deg. Liker du ikke å drikke og feste eller synes det er bortkasta tid så ikke gjør det. Jeg mener du har godt av å faktisk prøve det før du tar valget, men hvis du etter det fremdeles foretrekker livet ditt slik det er nå ser jeg ingen grunn til å endre det.

 

Da du kommer litt opp i årene skal du se at folk slutter med den mobbinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...