Gå til innhold

Skjermkort for fremtiden


blehnda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den eneste som føler seg overbeist om at agp er fremtidsrettet er vel oyvind_dahle :D

 

jeg bruker 6800ultra. det eller gt holder i lange baner til de spilla som er ute nå. kjører 1280x1024 med aa og af på full klemme og ha rikelig med fps. spiller cod2, bf2 og wow.

 

meste for pengene? 6800n.u. softmodda. hadde et tidligere, det rocka i samme spill (var vel cod 1.4 da.) club 3d sine 6800nu viser gode muligheter til softmodding.

Lenke til kommentar
1280*980, det samme som jeg kjører i windows min gode mann...

5355262[/snapback]

 

Her er det noe som ikke stemmer. BF2 på høye instillinger i 1280x980 :hmm:

Snakker vi om SLI her ?

5355766[/snapback]

 

Tror du meg ikke kan du komme til Troms- Skånland- Tovik ;)

 

Jeg kødder ikke, jeg kjører alt på fullt med den opplsningen...

 

Her er det: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL

 

Og som man ser kjører ikke alle disse karene spillene sine på high, men det gjør jeg :tease:

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Tror du meg ikke kan du komme til Troms- Skånland- Tovik ;)

 

Jeg kødder ikke, jeg kjører alt på fullt med den opplsningen...

 

Her er det: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL

 

Og som man ser kjører ikke alle disse karene spillene sine på high, men det gjør jeg :tease:

5357041[/snapback]

 

Vær gang vi hører om folk som har klart noe så utrolig med en middelsdårlig skjermkort, så sender vi selvfølgelig bort ett team som sjekker ;)

 

Hvis du fortsatt vil ha tiltro på dette forumet så er det fint om de viser oss noen fakta. AA, AF, andre grafikk innstilling, oppløsning = Laveste målte FPS.

 

Tror det når jeg ser det :tease:

Endret av vitamin2
Lenke til kommentar
1280*980, det samme som jeg kjører i windows min gode mann...

5355262[/snapback]

 

Her er det noe som ikke stemmer. BF2 på høye instillinger i 1280x980 :hmm:

Snakker vi om SLI her ?

5355766[/snapback]

 

Tror du meg ikke kan du komme til Troms- Skånland- Tovik ;)

 

Jeg kødder ikke, jeg kjører alt på fullt med den opplsningen...

 

Her er det: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL

 

Og som man ser kjører ikke alle disse karene spillene sine på high, men det gjør jeg :tease:

5357041[/snapback]

 

Tror dette er skryt , du kan aldri spille med de instillingene, jeg hadde x800pro vivo flashet til x800xt pe og det kunne ikke spille det spillet helt glatt med 1280x960 med 4xaa. Jeg hadde 4xaa på noen baner og da gikk det forhåndsvis glatt. Så hvis du ikke har en fx57 som er klokket til helvete så vil jeg ihvertfall ha bevis :p.

 

Edit: Kan være jeg ikke har det kraftigeste systemet men skjermkort har mer og si en prosessor og ram i spill.

Endret av Itnux
Lenke til kommentar
1280*980, det samme som jeg kjører i windows min gode mann...

5355262[/snapback]

 

Her er det noe som ikke stemmer. BF2 på høye instillinger i 1280x980 :hmm:

Snakker vi om SLI her ?

5355766[/snapback]

 

Tror du meg ikke kan du komme til Troms- Skånland- Tovik ;)

 

Jeg kødder ikke, jeg kjører alt på fullt med den opplsningen...

 

Her er det: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL

 

Og som man ser kjører ikke alle disse karene spillene sine på high, men det gjør jeg :tease:

5357041[/snapback]

 

Dette er garantert pisspreik, eller så mener ATI vs GeForce at 20-30 fps er glatt. Ikke faen om du greier 60-70 fps (som er det man bør ha for å få god flyt i grafikken) Og hvorfor kjører du 1280x980?? Det er vel strengt tatt 1280x1024 som er vanlig (på 1280x oppløsninger) Dessuten er det jo ingen andre deler på pc`en din som tilsier at den skal takkle det. Hadde du kjørt 2x 6600 i SLI så hadde det kanskje vært realistisk å greie 60-70 fps i den oppløsningen, med all grafikk på fullt.

Lenke til kommentar

Hør etter! Jeg syns og det er helt utrolig men jeg kjører det seriøst på high, men jeg har ikke peiling hva fps ligger på...Og jeg kjører 1280*960 æresord, det er den samme oppløsningen jeg kjører i windows...

 

Hvorfor er det så vanskelig å tro? 6600GT er jo ikke et drittkort da! Og et er jo n stund siden BF2 kom ut...

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Hør etter! Jeg syns og det er helt utrolig men jeg kjører det seriøst på high, men jeg har ikke peiling hva fps ligger på...Og jeg kjører 1280*960 æresord, det er den samme oppløsningen jeg kjører i windows...

 

Hvorfor er det så vanskelig å tro? 6600GT er jo ikke et drittkort da! Og et er jo n stund siden BF2 kom ut...

5357359[/snapback]

 

Ingen sier at 6600gt er et drittkort men hvis et x800xt pe får lavere fps så begynner jeg og lure. Og hva er full grafikk ? Har du overklokket det kortet ditt noe veldig mye ?.

 

Edit: Last ned fraps og les av fps i bf2 med det

Endret av Itnux
Lenke til kommentar
6600gt funker perfekt.... drar de fleste spill på max :D 

 

utenom om bf2 og de spillene.. :p  da er det mere middels grafikk

5354053[/snapback]

 

Kan man vel si om dine statestikkunnskaper også! Har et 6600GT! Det drar BF2 på full guffe uten NOEN tegn til lagg...

 

Så skuff tunga inn :tease:

5354885[/snapback]

 

 

Enten så er du blind, eller så aner du ikke hvordan man setter "bånn guffe" på grafikkinstillingene.

 

 

Selv ikke med 7800GTX får man perfekt flyt i BF2 med 1600x1200 6x/8x ... med mindre man er blind, som sagt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...