Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Online spilling over trådløst


Anbefalte innlegg

God kveld godt folk ;-)

Har bare noen spørsmål. Nå har jeg skaffet meg en Linksys wrt54gx SRX ruter og et trådløst d-link dwl-g520m mimo pci kort.

Jeg sitter på en 4mbit/4mbit fiber linje fra Lyse.

Problemet er som følger:

Når jeg sitter på dc f.eks så får jeg hastigheter opp mot 500kbps, og nettet er egentlig ganske stabilt. På speedometeret på itavisen får jeg ofte resultat oppe i 5500kbit/s som er i overkant av linjen.

Men med en gang jeg prøver å starte et spill så begynner plutselig alt å lagge. CS f.eks får jeg flush slik at alt henger seg med en gang jeg har komt inn på serveren, deretter klikker spillet. På WoW begynner også alt å lagge sekunder etter jeg har kommet inn slik at også dette stopper opp på en måte. Er det noen som har et svar på dette?

Det ser ut som om alt unntatt spilling over internett fungerer. Har også prøvd www.portforward.com noe som egentlig ikke ser ut til å hjelpe om jeg har forwardet portene det eller ikke. :dontgetit:

Noen smartinger ute der som har en peiling? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nope, har gått ut av det når jeg har testet.

Faktisk så slipper jeg å gå ut av dc++ for å spille cs, har 10-15 i ping uansett om jeg laster ner i 500kbps på dc :D men det er me kabel da.

Selv om jeg ikke har gjort det med trådløs nå da, har det noen virkning på det trådløse? klarer ikke et trådløs nettverk å laste ned i 500kbps pluss spille cs med 15 i ping hvis man har internett linje som klarer det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...