Gå til innhold

driver han med hacking/powerlevling?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har fulgt med på en spiller på kul tiras som er rogue.

 

For ca. 1 uke siden var han level 42, og nå er han level 58.

 

 

Har laget en macro "/who *nick*, og ser ofte at han beveger seg fort framm og tilbake mellom tanaris og feralas. Derfor gikk jeg til Gryphon master i Tanaris og så etter han.

 

Fant han ikke der.

 

 

Har også sett han gå inn i hus i tanaris, og jeg har fulgt etter, men da er han plutselig borte. (Da skriver jeg /who *nick* og da er han plutselig i Feralas)

 

 

Tror dette må være en/flere som både bruker hacks, og power levler :hmm:

 

 

Skal jeg rapportere han?

 

(Litt klønete forklaring, menmen..)

Endret av Kanetheheatsink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Busta" en som drev med poweleveling på Silvermoon. (Tror ikke han drev med noe ulovlig). Han levla fra 45 til 60 1,5 uke, og snakket kinesisk. (Har bilde)

 

Noe som gjorde at jeg "busta" han, var at han var online 24/7. Han var også konstant på samme plassen (farmer-tacc).

 

Kanskje dette kan hjelpe deg?^^

Lenke til kommentar

Himmel ja.

Når jeg ble lei Paladinen min, tok jeg opp en Warrior som levelcharacter. Tok 9d ingame å få han opp fra lv. 1 -> lv. 60. Ikke noe stressa levling, spilte MC o.l med Paladinen ved siden av.

MEN, hadde jeg gått inn for det, hadde det tatt knappe 3 uker powerspilling å fått lv. 60 Warrior.

 

Driver nå med en Hunter, 3d ingame til lv. 40. Og det stort sett uten absurde mengder med rested. 3d ingame kan du få til på ei drøy uke, om du gidder og har tid. (72 timer, aka 8 timer daglig ~ 9 dager).

I disse dagene ligger også venting på instanser (DM og SM bl.a.) Har kjørt 3-4 SM runs for å få Herod drops, og det er ikke store XP/Hour gevinsten på slikt.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har fulgt med på en spiller på kul tiras som er rogue.

 

For ca. 1 uke siden var han level 42, og nå er han level 58.

 

 

Har laget en macro "/who *nick*, og ser ofte at han beveger seg fort framm og tilbake mellom tanaris og feralas. Derfor gikk jeg til Gryphon master i Tanaris og så etter han.

 

Fant han ikke der.

 

 

Har også sett han gå inn i hus i tanaris, og jeg har fulgt etter, men da er han plutselig borte.

 

 

Tror dette må være en/flere som både bruker hacks, og power levler  :hmm:

 

 

Skal jeg rapportere han?

 

(Litt klønete forklaring, menmen..)

5345328[/snapback]

 

Det er desverre en teleport hack der ute som brukes til å gjøre en quest mellom feralas og tanaris. Man plukker opp noen egg, teleporterer til Tanaris, leverer inn, og teleporterer tilbake til Feralas. Har vært mye info ang dette på WOW US sidene.

Lenke til kommentar

Powerlevling = spille 24/7 XPXPXPXPXPXP = ikke noe ulovlig i det...

 

For ca. 1 uke siden var han level 42, og nå er han level 58.

Det der er da ikke mye til powerlevling?

 

Er greit at de vil det fort, men da får de bare gå den "harde" veien..

Veien de går er akkurat like hard som for oss andre, er bare at de er så sinnsykt mye raskere en oss! De har mest sannsynlig en eller flere lvl 60 chars frafør og vet hvor allt av stuff og quester er...

Lenke til kommentar
Er greit at de vil det fort, men da får de bare gå den "harde" veien..

Veien de går er akkurat like hard som for oss andre, er bare at de er så sinnsykt mye raskere en oss! De har mest sannsynlig en eller flere lvl 60 chars frafør og vet hvor allt av stuff og quester er...

5350272[/snapback]

 

Så hvorfor bruker de hacks hvis de er så sinnsykt flinke?

Lenke til kommentar

trenger ikke bruke hacks selvom man klarer 42-58 på ca 1 uke... kan vel si ca 1 uke er 10 dager... så sier man 1 lvl om dagen... da er man på 52, og noen dager er man heldige å klarer 2 eller 1 1/2...

 

spilte 4-6 dager i strekk jeg å en gang, da hadde jeg fra 50-58... spilte 12timer ca hver dag, utenom 2 av dagene som jeg jobbet så kunne ikke spille så lenge....

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...