Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

HVILKEN bil er dette?


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ohh.. du har ikke ett bilde med panseret nede også ?

 

digg bil :)

5346490[/snapback]

 

post-82634-1135802699_thumb.jpg

 

post-82634-1135802729_thumb.jpg

bak

 

drømme bil ass :p

 

men til dere som har litt peiling på bmw, er det standard at pansere går opp den veien det gjør..

sånn motsatt av andre biler, som du kan se på bildet på det 1. innlegget :p

 

EDIT: hvor mye koster bilen her i brukbar stand?

var en tur innom autodb of finn.no istad og da så jeg at den lå rundt 100.000 :ohmy:

ble litt sjokka da siden jeg trodde det bare var en bil for 20-50.000 :hrm:

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

Hvilken bil er det egentlig du snakker om? Har jo lagt ut bilde av 3 forskjellige bmw E30'r her nå.

 

E30 er "produksjonskoden", hvis man kan kalle den det. E30 var 3-serien mellom 1983 og 1991 hvis jeg ikke husker feil.

 

Panseret på e30 er hengslet i forkant og åpner slik som du ser på det første bildet.

Lenke til kommentar
Hvilken bil er det egentlig du snakker om? Har jo lagt ut bilde av 3 forskjellige bmw E30'r her nå.

 

E30 er "produksjonskoden", hvis man kan kalle den det. E30 var 3-serien mellom 1983 og 1991 hvis jeg ikke husker feil.

 

Panseret på e30 er hengslet i forkant og åpner slik som du ser på det første bildet.

5350330[/snapback]

 

ehm.. dere sa jo at det var/er en bmw e30 da.. så da søkte jeg litt på google på 'bmw e30' og da fant jeg disse :p

men du mener sikkert at det er forskjellig modeller!? :p

kan ikke se no forskjeller jeg men..

 

EDIT: eller om du mente at jeg la ut 3 forskjellige biler, så er det bare får å vise liksom :p

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er en M3, hvem vil fjerne skjermbredderene på en E30? De er jo noe av det peneste på hele bilen. :D

 

Ang. prisen så er det veldig varierende. Du får nok ensliten en til under 10.000, men hvis du skal ha et bra eksemplar så må du nok opp mot 25-30.000. Prøv å styre unna de bilene som er stylet, eller hvor det står "bra ungdomsbil" i annonsen. Da er de (nesten) garantert grisekjørt.

 

Hvis du har veldig mye penger så kan du jo fleske til og kjøpe denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=897808

 

Nydelig bil..

Lenke til kommentar

E30 kan vel defineres som karosserinavnet, og kom som Erik sier mellom 83 og 91, samt en facelift en gang imellom de to årstallene.

 

@ssswopp;

Ja, det er en E30, men den har en form for styling (Evo?), så å finne en E30 med panseret nede er ikke akkurat magi. Tror han var intressert i flere bilder av den samma bilen, ikke bare en vilkårlig E30 i originalstand.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...