Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva de andre mener vet jeg ikke, men jeg er seriøs ja. Og jeg tør å inrømme at ja jeg så på Mot i Brøstet før, og jeg likte det veldig godt. Og jeg gidder ikke drive på og "hate" serien nå bare fordi det tydeligvis er tøft å hate Mot i Brøstet her på forumet. Mange av dere sier det er så utrolig dårlig osv.osv. men jeg er _helt_ sikker på at mange av dere synes det var morsomt når det gikk på tv. Garantert. Dere tør bare ikke inrømme det her, fordi mange ser på det som latterlig å like denne serien.

Lenke til kommentar
for min del har jeg aldri likt det. og for øvrig stiller jeg meg spørrende til hvor kul man kan bli på et forum.

5356498[/snapback]

 

Tråd: "Kommer mot i brøstet på dvd?"

 

At du ikke liker serien er helt greit, men hva du synes om den er vel i grunnen ganske irrelevant for denne tråden? Og hva du skriver det andre der for, skjønner jeg heller ikke. Lite å gjøre klokka 5 om morran?

Lenke til kommentar

ja jeg beklager på det sterkeste, det var skrekkelig off topic, og skiller seg ut fra alle andre tråder som bare er on topic.

 

det "andre" ble skrevet som tilsvar på dine postulat om min skjulte interesse for mot i brøstet. men for all del, jeg skal pelle meg vekk fra tråden din.

 

edit: apropos "men jeg er _helt_ sikker på at mange av dere synes det var morsomt når det gikk på tv", latter på boks har jo alltid vært en publikumssuksess.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar

Haha. Dummeste jeg har lest hittil i dag (Dog dagen er fortsatt ung).

Jeg siktet ikke spesielt til deg. Jeg sa at mange av de som nå "hater" Mot i Brøstet, helt sikkert likte det for noen år siden.

Og når du kommer med sånne kommentarer er du egentlig bare barnslig. "Tråden din..." :!:

Var bare at jeg så ingen sammenheng mellom din minimale interesse for Mot i Brøstet og din store aktivitet i en Mot i Brøstet-tråd. :hmm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...