Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, så fort som dagene går så er det jammen meg ikke lenge til igjen :D Gleder meg!

Endret av RF123
Skrevet

Får håpe jeg får snø på nyttårsaften, har ikke hatt det på lenge :) Er jo snø ute nå da så jeg håper det virkelig blir slik på nyttårsaften og! :) Det blir så fin stemning med fyrverkeri og snø :D

Skrevet

Ja, jeg er enig med den! Uten snø så blir det ikke en ordentlig feiring. Det er nok derfor jeg har mistet interessen de siste årene. Det blir aldri like koselig med regn, ikke snø, gress og dritt. Man må rett og slett ha snø for at det skal bli gøy! :D

Skrevet

Koselig! ;)

Jeg skal for min del vente helt til romjulen med dette i år. Men det er kommet en ny gladnyhet og det er at i natt så snødde det her, og dermed kan stemningen å nyttårsaften forhåpentlig berges! :D Jeg får bare håpe på at den snøen blir her da, men det får vi vell håpe på ;)

Skrevet

Var på test oppskytningen til Cosmos i år og det sugde all interesse for og kjøpe batterier selv, haha. Synst jeg så nokk der :p

Men ja, svea har stive priser. Og ikke 15 kroners marked lenger.. :/ Snakket med svea kontakt senest i går! og han sa det fortsatt var 15 kroners..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...