Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan spørre om de har Hawk missile liggende fra tidligere år, det har hendt før.. med meg :innocent:

Men Champ 2.0 inneholder vel 2 stk Hawk Missile og resten av innholdet er mye diggere :thumbup: Selv om den er litt dyrere...

Endret av Medlem-205774
Skrevet

Da jeg leste denne tråden blir jeg skremt, overskriften inneholder, PÅ dyr, altså skyte på dyr. Dere gjør vel ikke sånt, ikke at jeg er en dyreaktivist, men slikt gjør dere ikke, ellers skal jeg be mor komme å slå dere hardt med kjeppen! :ohmy:

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil så var det en moderator som skiftet navnet på tråden til det den heter nå.

"Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN"

Legg merke til "WARN" på slutten. Det er altså IKKE lov å diskutere for eks fyrverkeribruk på dyr :p

Skrevet

Da jeg leste denne tråden blir jeg skremt, overskriften inneholder, PÅ dyr, altså skyte på dyr. Dere gjør vel ikke sånt, ikke at jeg er en dyreaktivist, men slikt gjør dere ikke, ellers skal jeg be mor komme å slå dere hardt med kjeppen! :ohmy:

Les hele trådtittelen=) 

Skrevet

Ja, førsteposten burde absolutt vært oppdatert med lover, regler, info, linker osv...

Trådstarteren har ikke vært pålogga siden Juli, så da må i såfall noen skrive det som skal stå der, og sende det til en mod, som kan endre den...

Skrevet

Når du først sier du holder på å lage greier kan du jo like godt si hva du lager.. Jeg gir nå blanke F'en i at du har ting hvis du ikke forteller hva det er... skjønner? også lurte jeg på hvilket nivå, om du holdt på med røykbomber eller var proff nok til å håndtere flash :thumbup:

Skrevet

dæven din hissgpromp! ;)

Har aldri lager flash siden jeg startet med pyro bare for ca 6 mnd siden! syns jeg har greid meg bra så langt uten noen hjelp bortsett fra youtube og en hjernedau venn som vanligvis bruker å tenne på luntene mens han holder batteriene i hånda! :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...