Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, det er som med alt fyrverkeri, brukes det riktig, er det lite som kan gå galt.

bruk beskyttelsesbriller, vær edru, du skal være over 18 år, avstand og normal intelligens er det eneste som skal til.

Skrevet
altså, det er som med alt fyrverkeri, brukes det riktig, er det lite som kan gå galt.

bruk beskyttelsesbriller, vær edru, du skal være over 18 år, avstand og normal intelligens er det eneste som skal til.

ja men alt det der er veldig ofte mangelvare...

Skrevet
post-21298-1262263940_thumb.jpg

Mitt for i år. Er for rundt 3k tror jeg.

Letet etter ursus til cosmos, men de var utsolgt over alt. (Den som vant testen på vg.no)

Hva er den "satun300 missilles"?. :)

Jeg er ikke helt sikker, men er noe lignende

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg savner det akkurat nå, men kommer nok til å begynne å tenke på det igjen.

Har 2 fulle poser igjen :!: Hvis jeg ikke husker helt feil, så ligger det bilder av det jeg har igjen lenger bak i tråden.

Skrevet
Som jeg sa tidligere drev de og kombinerte dynamitt med raketter da det smallt.

Huset lettet fra grunnmuren - se på nyhetene da vell :roll:

Lurer på om en av dem var brukere her...

Dem kombinerte ikke dynamitt med raketter, det var hjemmelaga dynamitt dem hadde.

forresten var i nabokomunen det skjedde;)

Skrevet

Dem kombinerte ikke dynamitt med raketter, det var hjemmelaga dynamitt dem hadde.

har det noe å si nå i 2010?

Skrevet

har det noe å si nå i 2010?

hehe jeg hare bare gått igjennom alle inleggene for og sjekke litt info, så kom jeg over den posten xD

Skrevet

Vet ikke om dette er informert tidligere i tråden (gidder ikke å lete x) ), men er det mulig å kjøpe fyrverkeri på nett etter nyttår? Og, går det å kjøpe fra utlandet? Hvordan er det med toll og slikt?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Jeg må ærlig talt innrømme at det er bedre med en felles oppskytning. Etter å ha bevitnet det kanskje råeste fyrverkishowet i norgeshistorien, i anledning skandalearrangementet Tall Ship's Races Måløy 2008, så blir det meste annet for kinaputter å regne. Riktig nok er det en helt spesiell følelse å tenne lunta selv og se det gå til værs, men pinglete er det uansett.

Edit: King Airbomb finnes med to ulike effekter, så det skal være slik, Bust3r.

Var også i Måløy, skikkelig konge.

Skrevet

jeg er enig med at kommunal oppskying er flott, men det er litt av sjarmen og opplevelsen å tenne på fyrverkeri selv :cool:

men, blir det totalforbud så blir jeg skikkelig sint og flytter til et annet land.

Skrevet

Her i Ålesund skal vi feire at byen brant ned i 1904 med fyrverkeri på lørdag, håper de klarer å spandere på seg noe som smeller ordentlig i år og ikke bare noen vanlige små batterier slik som tidligere år. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...