Gå til innhold

Nytt for rollespillelskere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syntes jeg ikke at det neste spillet til Larian ser så bra ut. Joda, fin grafikk, men det ser litt... usammensatt ut. Fjeset til mannen så ikke helt greit ut. Men dette er vel ganske tidlig i utviklingingen, så mye kan jo endres.

 

Det ser ut til at Two Worlds bruker SpeedTree, er det noen som vet om dette stemmer?

 

Likte formuleringen i siste avsnitt: "Om du ikke er interessert, kan du bare ignorere at..." :thumbup:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg ikke at det neste spillet til Larian ser så bra ut. Joda, fin grafikk, men det ser litt... usammensatt ut. Fjeset til mannen så ikke helt greit ut. Men dette er vel ganske tidlig i utviklingingen, så mye kan jo endres.

Kan være enig i det, men samtidig var det vel heller ikke den "fabelaktige" grafikken som gjorde at jeg brukte uker på Divine Divinity. Så jeg gleder meg i alle fall til det neste spillet deres. :)

Lenke til kommentar

Som den rollespill elsker jeg er så bryr det meg mitt i rompa hvordan grafikken er, bare spillet leverer en salig god historie og et knakende bra gameplay så er jeg fornøyd.

 

Ser kanskje ut som 2006 blir et bra RPG år, i.o.m at NwN2 angivelig skal komme da. Samt at vi fremdeles venter på Dragon age.

 

Gleder meg stort jeg, synes 2005 har vært et skuffende år RPG messig sett (SP) og ser nå frem til neste år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...