Gå til innhold

Nokia E60 - liten businesstelefon med (nesten) alt


Anbefalte innlegg

Kan ikke se noen tråd om E60 i nykomlingavdelingen så tillater meg å lage en når det har gått 2 1/2 mnd siden den ble lansert...

 

 

E60 er en S60-telefon fra Nokia uten kamera. Salgsarrgumentet for å lage den uten kamera er at den skal kunne benyttes på arbeidsplasser som er redde for spionasjone, men dette passer jo også de som simpelthen ikke ønsker betale en ekstra tusenlapp for et kamera de aldri kommer til å bruke eller kanskje har et kamera med seg uansett og som derfor ikke bruker den billige erstatningen et mobilkamera er.

 

Spesifikasjoner finner du her.

 

Høydepunkter er skjerm på 352 x 416 pixler i 16,7 millioner farger og med muligheten til å legge bildet horisontalt, Wifi 802.11b, 3G, Symbian 9.1 OS, Active Standby, versjon 3 av Series 60, forbedret talestyring, støtte for DRM, Nokia Business Center og støtte for VoIP.

 

Telefonen har altså en utrolig skjerm og så å si alle tilkoblingsmuligheter en handelsreisende kan tenke seg i en nett innpakning (11,5 x 4,9 mm x 1,69 cm og 117 gram). Selv må jeg si den frister sterkt i mangel på avansert OS og nettleser på min K750i. Eneste kjipe er i mine øyne BT 1.2 og halve tale- og standbytiden... :hrm:

post-87823-1135690420_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...