Gå til innhold

Aking i korketrekkern!?


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Noen som har testa den løypa eller?

Jeg var der i går og leide en kjelke, hadde egentlig ikke så store forhåpninger til det.. men fy faen så fort det gikk :dribble:

Var jo helt sinnsykt...

 

Var veldig overrasket over at det var så mange "gamle" folk der, altså middelaldrende!

 

Jeg anbefaler den løypa hvis det fortsatt ikke er noen som har testa den!!

også koster det bare 50kr å leie en kjelke for oss som er under 18 og 80kr for de over!

Og da kan du leie den så lenge du vil (tror jeg)

 

Her er linken til sia dems ivertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha når du skal ta t-banen opp fra Midtstuen, så tar du banen ned til byen bare. =P På den måten får du kjelken du har lyst på.

 

Hehe neeida ;) Men seriøst. Det får meg til å tenke på gode gamle dager. Testet jo ut forskjellige hypoteser da vi kjørte der som små.

 

Gikk det fortere med to? Hjalp det å smøre stearinlys under rattkjelken?

Masse gøy der ja. Hehe overraskende at du klarte svingene uten å dette av.

Det er skills hvis det var din første gang ;) Er jo tross alt en gammel Bob-sleigh bane.

 

Men er 18 år nå, så har hatt ganske mye gøy der i min barndom. Anbefales for alle å ta turen dit ;)

 

Forresten Hansakebab : Har du prøvd den veien til høyre i starten av bakken. Hemmelig vei :p Den er megafet.. Trær og sånn på sidene, så der må du virkelig ha tungen i munnen. Men hvem vil ikke ha utfordringer?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...