Gå til innhold

Modde ny Ps2 og gammel XBOX


KoKo_

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Finnes nok lignende tråer om dette, men det kommer stadig noe nytt? Og jeg er helt ny på modding av konsoller.

 

Har en gammel XBOX, kjøpt for 3,5 år siden jeg skulle ha moddet. Og en Ps2 kjøpt for 2 uker siden (liten versjon 75% minder enn den gamle)

 

 

Hvor lønner det seg for meg å bestille modchipper til begge disse, og hvilke mod-chiper er mest praktisk, og passer best til mine konsoller?

 

I utgangspunktet er poenget å kunne kjøre "back-up"

 

Sindre

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Finnes nok lignende tråer om dette, men det kommer stadig noe nytt? Og jeg er helt ny på modding av konsoller.

 

Har en gammel XBOX, kjøpt for 3,5 år siden jeg skulle ha moddet. Og en Ps2 kjøpt for 2 uker siden (liten versjon 75% minder enn den gamle)

 

 

Hvor lønner det seg for meg å bestille modchipper til begge disse, og hvilke mod-chiper er mest praktisk, og passer best til mine konsoller?

 

I utgangspunktet er poenget å kunne kjøre "back-up"

 

Sindre

5342644[/snapback]

 

Hei!

Hvis PS2 en din er kjøpt for 2 uker siden, så starter den sikkert med SPCH 75004 og er da enten en V14 eller V15 maskin.

 

Kun få chipper passer til disse maskinene så du må velge av øverste hylle.

Jeg har selv testet MATRIX INFINITY GREEN DOT og CRYSTAL CHIP 1.1 og de har støtte for v14/v15 modeller.

 

Xboxen din trenger du ikke nå dyrt, kjøpt en duox2.

Lenke til kommentar
Xecuter 3 te xboxen heller?

når eg hadde xbox+mod chip

var eg veldig fornøyd me min xecuter 2

5343102[/snapback]

 

jeg har xbox selv med xecuter3, fordi jeg visste ikke bedre når jeg kjøpte den for lenge siden. Hva skal man med 15 bios banker?`når man bare får brukt 1 av gangen?

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

har xecuter3 selv. og selv om den er veldig enkel å bruke osv. grunnet egen bootmeny osv, ser jeg i ettertid at jeg kunne slippet langt billigere unna. selv om jeg ikke har prøvd noen andre modchiper, så jeg baserer det bare på det jeg har hørt og sett.

 

vet som sagt ikke hvordan det er med de andre chippene, men med x3 er det alltid en redning hvis du klusser til noe. da bare loader du fra den innebygde x3 bootmenyen som har støtte for ftp osv og fikser det der.

 

så hvis du har pengene og vil ha det beste uten noe stress med inlegging av software, kjøper du xecuter3. vil du ha noe billig og ikke trenger mange ekstra (unødvendige egentlig) funksjoner så ser du etter en billigere.

 

just my 5 cents

 

du finner antageligvis en bedre forklaring her:

 

Sticky: FAQ; hvorfor, hvordan modde Xbox.

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Hei!

 

Takk for svar! Regner med jeg prøver å modde xboxen først og ser hvordan det går, og setter i gang på ps2 senere når xboxen er ok ;)

 

Hvor lønner det seg å bestille chip fra? Noen med gode/dårlige erfaringer?

Regner med at garanti er et fremmedord når det gjelder slike chipper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...