Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm under avspilling videoer...


Anbefalte innlegg

Satt og så på musikkvids på maskinen da den infamøse blaskjermen dukka opp. Skjedde flere ganger uten at jeg helt skjønner hvorfor. Har den siste driveren fra Nvidia installert.

Har ikke peiling på data, så kanskje dere kan fortelle meg hva som er feil? Trenger jeg nytt skjermkort?

 

Dette er skjembildene jeg fikk opp. Pussig nok forskjellig feilmelding annenhver gang:

julebord20050038ab.th.jpg

julebord20050396ym.th.jpg

 

Tusen takk for svar! :love:

Endret av brusher11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dette problemet selv en gang. Det gjaldt ikke alle videofilene, men bare divx / xvid og andre kodek jeg selv innstalerte. Da hadde jeg ett Nvidia Geeforce 4 MX420 PCI skjermkort. Fant aldri ut hva problemet var sånn skikkelig, men at det var skjermkortet var det ingen tvil om. Jeg hadde da også ett annet innebygget på hovedkortet som fungerte til dette. Om det var fordi det andre innebygde skjermkoretet ikke var skikkelig deaktivert, eller om det var feil på det andre kortet, vet jeg ikke.

Kan ikke komme på noen andre ting det kan være i farten, men gjelder det bare den windowsen du bruker nå? ( altså, har du prøvd å legge inn annen windows.. ) Det hjalp ikke hos meg, men det kan jo hende det hjelper deg. Eventuelt sjekker hvilket program du bruker og tester ett annet, eller bruker en annen kodekpakke..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...