Gå til innhold

Skal kjøpe nytt kamera i 5-6 tusen kroners klassen


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal kjøpe nytt kamera i morgen, og det som spiller mest rolle er bildekvaliteten. Størrelse, zoom og ekstra effekter spiller ingen rolle. Kun bra bilde (og lyd helst).

 

Priselappen må være rundt i 5-6 tusen kroners klassen. Stort pluss med harddisk, men ikke vis det går ut over bildekvaliteten. Merke spiller ingen rolle. Også stort pluss vis man kan koble til ekstra mikrofon :)

 

Takker på forhånd for svar :D

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harddisk er nok ikkje eit godt val. Sjå til dømes denne og denne tråden.

 

Lyd er sjeldan spesielt bra på kamera i denne klassen, men ein vil kunne kople til mikrofon på mange av dei.

 

Prisguiden er ein god stad å starte. Sjå litt på billege 3CCD-kamera frå Panasonic (t.d. NV-GS75) og kamera frå Sony i den prisklassen.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Vet noen om en test som samenligner kvaliteten fra ett hdd kamera mot ett mini-dv kamera? Har sett andre som har spurt om det, men ikke får ordentlige svar.

 

Har jeg forstått rett, vis jeg sier at hdd kameraer komprimerer videoen for mye, dermed blir det dårlig kvalitet?

 

Edit: Så noen skrev dette på en internett side om JVC MG20,

''We don't like:

 

You have to use the poor editing software''

 

Har man ikke noe valg?

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Vet noen om en test som samenligner kvaliteten fra ett hdd kamera mot ett mini-dv kamera? Har sett andre som har spurt om det, men ikke får ordentlige svar.
Ikkje sett nokre testar, men det i fyrste innlegget eg linka til, samanlikna trådstartaren klipp frå eit harddiskkamera og eit DV-kamera, og DV-kameraet vann. Akam.no testa forresten eit JVC-kamera med harddisk for ei tid sidan:

http://www.akam.no/test/videokamera/jvc_ev..._gz-mc500/18990

 

Har jeg forstått rett, vis jeg sier at hdd kameraer komprimerer videoen for mye, dermed blir det dårlig kvalitet?
Ja.

 

Edit: Så noen skrev dette på en internett side om JVC MG20,

''We don't like:

 

You have to use the poor editing software''

 

Har man ikke noe valg?

Kanskje ikkje, på grunn av måten videoen er komprimert på. MPEG2 er ikkje eit format som er godt eigna for redigering i utgangspunktet, og den kan vere at dei MPEG2-filene eit harddiskkamera lager ikkje er kompatible med andre program.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...