Gå til innhold

Hvor på Kinsey-skalaen er du?


EJN

Hvor på Kinsey skalaen er du?  

221 stemmer

  1. 1. Hvor på Kinsey skalaen er du?

    • 0
      109
    • 1
      87
    • 2
      15
    • 3
      4
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      4


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å få opprettet en poll om dette, men da ser det ut som om jeg trenger hjelp fra en mod (hint hint).

Uansett, tenkte jeg som en slags avstikker fra white sin tråd om metroseksualitet skulle lage en egen tråd som omhandler hetero/homoseksualitet og det imellom.

 

Fikk idéen til dette etter å ha lest om en mann ved navn Alfred Kinsey som forsket på menneskets natur og seksualitet.

Han lagde etter mange og omfattende forsøk en skala på syv trinn som strekker seg fra 0 - 100% hetero via 3 - bifil og til 6 - 100% homo og mente at de fleste mennesker ikke befinner seg på et av ytterpunktene, men heller litt innover på skalaen, altså at de fleste mennesker kunne føle en viss tiltrekning mot det samme kjønn.

Han mente dessuten at man kunne svinge på denne skalaen, han hevdet at 10% av alle amerikanske menn befant seg rundt 5-6 i ihvertfall en del av sitt voksne liv. (Mia Hundvin, anyone?)

 

Så, da tenkte jeg det ville vært litt morsomt å se hardwarenerdene plassere seg selv på denne skalaen, og jeg håper på en viss åpenhet, så man slipper at alle skriver "jeg er på trinn 0, men har ikke noe imot homser, asså."

 

Trinnene:

 

0 - Helt heteroseksuell

1 - Veldig heteroseksuell, men med sjelden homoseksuell tiltrekning

2 - Hovedsakelig hetroseksuell, med mer seriøs homoseksuell tiltrekning

3 - Likestilt mellom homoseksuell og heteroseksuell (bifil)

4 - Hovedsakelig homoseksuell, med mer seriøs heteroseksuell tiltrekning

5 - Veldig homoseksuell, men med sjelden heteroseksuell tiltrekning

6 - Helt homoseksuell

 

Selv er jeg litt usikker, ville kanskje plassert meg selv rundt ettallet.

 

Mods, kan dette bli gjort til en poll?

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble 1 på meg.... Jeg kan av og til føle tiltrekning til samme kjønn, men det er sjelden, varer maks 10 minutter, og jeg tenker nesten aldri på noe seksuelt i forbindelse med det. I så fall tenker jeg hvordan det ville vært, så tar jeg meg selv i at det er nasty, så får jeg penset tankene inn på noe annet.

 

EDIT: Øhm, var det for mye informasjon?

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...