Gå til innhold

Tastatur til spilling.. *LØST*


minialeks

Anbefalte innlegg

Hei.. :D

 

jeg skulle gjerne hatt hjelp her.. Har et lite problem.. Trenger et eksternt tastatur, til spilling.. Har maks 300 kroner å bruke.. :hmm:

 

Noen som kan finne et par forslag?

 

Må være bra til spilling, og ikke altfor stort.. kan gå opp til 400 kroner, men helst ikke.. :)

 

:w00t:

 

Så.. Help, Anyone? :innocent:

 

Hadde vært en fordel om det kunne bestilles fra komplett.no

 

Vurderer akkurat nå å kjøpe dette:

 

http://www.mamoz.no/produkt/967493%2D0108/...t+Tastatur.html

Endret av minialeks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her med et UltraX sjøl, og synes det er sinnsykt digg. Litt tilvenning skal til, siden tastene er lave som på en laptop, men det tar ikke lange tida. Selv skriver jeg fortere med dette enn jeg har gjort på noen andre tastatur. Det eneste problemet med brettet er så vidt jeg har skjønt en begrensning i antall taster man kan holde inne samtidig (hvis man skal gå på skrått fremover, dukke og hoppe samtidig i CS f.eks.), men det har ikke plaget meg. Det er kanskje upraktisk hvis man bruker et uortodoks tasteoppsett. Eksakte mål har jeg ikke, men det er omtrent like bredt som min 19" Samsung Syncmaster CRT-skjerm. En del mindre og smekrere enn andre tastatur, med andre ord. Og så er det jo lekkert å se på, særlig hvis du har en skjerm som står i stil (grått/svart)!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...