Gå til innhold

Bærbar 8-9k klassen


espeneppi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke enig med deg, og vil du ikke ha plastic følelse så kjøper du i hvertfall ikke den HP maskinen...

5355315[/snapback]

 

Nå er vel begrepet plastic følelse ett forholdsvis relativt begrep, men kan ikke si meg enig i att den HP maskinen har en utpreget plastic følelse. Har selv denne maskinen og er enig i att den nok ikke har det mest fancy utsendet, men byggekvaliteten på den virker svært god. Og jeg påstår att en rekke andre maskiner fremstår mere som plastikk leketøy for barn enn det denne gjør.

 

Men du har kanskje vært borti denne Hp maskinen selv også, kanskje du kan utdype litt mere hva du mener?

Lenke til kommentar

Dårlig skjerm i forhold, og de 200.- ville jeg gladlig betalt for en mye bedre maskin.

 

Det enste negative er at ikke at den har S-video ut, men hvor ofte bruker du evt dette? det er vel spårsmålet du bør stille deg selv...

 

Har du en god plasma tv eller Lsd og vil bruke pc-en på den så er vel Acer maskinen et galt valg...

Lenke til kommentar
Tjoho... da jeg kom online for å kjøpe maskinen i dag var det satt opp til 8400. Må vist begynne å lete på ny  :cry:

5372041[/snapback]

har fått tips om at den blir satt ned til 8100 om et par-tre dager - kanskje tiden er inne for å slå til;jeg trenger en som skal brukes mye til fotoarbeide,innscanning,redigering,utskriving til dvd etc - er dette maskinen for meg ?yen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...