Gå til innhold

Bærbar 8-9k klassen


espeneppi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok

 

Rare greier, se Her

 

Men siden du kjører den i 1280x800, så er det jo samme det  :)

 

Edit: Kan det være en fordel å ha turion, på grunn av at den er 64bit?

Tenker på Vista og sånn.  Centrino er vel ikke 64?

5350015[/snapback]

 

Ja dette er merkelig men som skrevet så kom min med orginal 1280X800 oppløsning, og jeg har ikke gjort noen forandringer??

 

Når det gjelder Vista så kjører PentiumM Centrino dette vel så bra som turion, og når det gjeder bærbare maskiner så ville jeg ha valgt Centrino kontra Turion grunnet alle fordelene som varme,battertid,viftestøy bla annet.

 

Denne maskinen takler over 5 timers batteritid ved vanlig surfing samt den er lydløs med Centrino Control, og holde en jevn cpu temp på 40-42 grader+ en strålende skjerm..

Lenke til kommentar
spør du meg er dette den desidert beste bærbare pc i den prisklassen

 

http://psdata.no/ps.asp?it=113104

5343735[/snapback]

 

Den begynner å bli utgått spør du meg... Jeg hadde aldri kjøpt meg en maskin med en dårlig 15 skjerm når man i dag får 15,4 skjermer som er som natt og dag.

 

Har hatt 1557 selv og har ikke savnet den et sekund.

5344108[/snapback]

 

Hei, kan du gi noen eksempler på maskiner til 8-9' med 1400x1050 eller bedre?

Lenke til kommentar
Hvordan er det med ThinkPad R50e 15" XGA PM725, 512MB, 60GB, DVDRW, WLAN, XPH?

Den har et eldre brikkesett, ikke widescreen(Ikke at det er noe tap), men det er en IBM(har selv en T30 jeg er svært fornøyd med).

 

Maskinen skal brukes til word stort sett.

 

Ørjan...

5354666[/snapback]

 

Ser grei ut den, IBM er generelt kjent for å ha god kvalitet på maskinene sine, de har ofte meget god batterilevetid. Hva brikkesett og annen teknologi angår så har det ikke så mye å si generelt sett for ytelse etc, for de som krever mye av maskina og driver med videoredigering, spilling etc så kan det ha mye å si, men for de fleste er det bedre å spare endel penger å kjøpe noe ltit eldre fremfor å ha det nyeste som ofte koster endel mer og ikke nødvendigvis har bedre batterilevetid, mindre støy etc. Enetse jeg kan si er at om du ser mye film, så foretrekker ihvertfall jeg widescreen :)

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar

Hei, jeg sitter og jobber litt med den Acer Aspire 5002 som ble postet over her. Knallgod skjerm når man ikke får gjennskinn. Jeg tror denne pcen har det samme chassiet som Aspire 1640 serien. Litt tidligere i uka reparerte jeg en IBM thinkpad X23, og det var godt utført bærbar det, men nå hadde jo den også astronomiske priser som ny. Nei, men de Acer maskinene blir veldig plastic, og selv sikler jeg på HP nx8220 da jeg tror den kan være noe nærere en kvalitets IBM i utførelse. Den koster riktig nok 9350 kr da.

 

EDIT: leif

Endret av molsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...