Gå til innhold

Beskyttelse mot riper på W800


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at spaceworld har noen slike til pda'er som man bare kan klippe til slik at dem passer til mobilen din. Koster ca 250 spenn. Jeg kjøpte dem da jeg hadde SE p800, og jeg må si at dem ble ikke lenge på. Greit skjermen din er beskyttet men den blir mørkere og mer "rutete" pga den mørke plasten så jeg tipper at du ikke gidder å ha dem på noe særlig lenge. penger ut vinduet for meg, men det er min erfaring.

Lenke til kommentar
heisann, jeg lurer på om det er noe man kan sette på w800 for og beskytte skjermen mot riper??

 

slik som denne Bilde

 

eventuelt hvor kan man få kjøpt?? hvor mye vil det koste??

5340985[/snapback]

 

Er bare å tar turen innom en forhandler... Husker ikke helt hvilken leverandør vi får de fra, men mener de koster ca 100 kroner og at det bare er å klippe den til etter hvilken skjerm den skal brukes på. Er i hvert fall en genial måte å spare telefonen på.

Lenke til kommentar
Jeg vet at spaceworld har noen slike til pda'er  som man bare kan klippe til slik at dem passer til mobilen din.  Koster ca 250 spenn.  Jeg kjøpte dem da jeg hadde SE p800, og jeg må si at dem ble ikke lenge på.  Greit  skjermen din er beskyttet  men den blir mørkere og mer "rutete" pga den mørke plasten  så jeg tipper at du ikke gidder å ha dem på noe særlig lenge.  penger ut vinduet for meg, men det er min erfaring.

5341047[/snapback]

 

De jeg har sett blir ikke mørkere og de har ikke falt av. Mulig du har fått noe dritt... :p

Lenke til kommentar
Jeg vet at spaceworld har noen slike til pda'er  som man bare kan klippe til slik at dem passer til mobilen din.  Koster ca 250 spenn.  Jeg kjøpte dem da jeg hadde SE p800, og jeg må si at dem ble ikke lenge på.  Greit  skjermen din er beskyttet  men den blir mørkere og mer "rutete" pga den mørke plasten  så jeg tipper at du ikke gidder å ha dem på noe særlig lenge.  penger ut vinduet for meg, men det er min erfaring.

5341047[/snapback]

 

De jeg har sett blir ikke mørkere og de har ikke falt av. Mulig du har fått noe dritt... :p

5341204[/snapback]

 

 

Hehe ja det er mye mulig. Dritt var de iallefall ;)

Lenke til kommentar
er jo mange forhandlere og gå innom, du husker ikke konkret hvem som kan ha det? føler ikke den som sitter på når du får telefonen vil sitte på så veldig lenge!!

5341346[/snapback]

 

Tror det var tcom eller Dangaard som leverte, men usikker dessverre. Dangaard burde ha det, og ettersom Dangaard er den største i Norge burde de fleste kjeder ha det, i hvert fall som bestillingsvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...