Gå til innhold

Hva gjør du på LAN/dataparty?


Anbefalte innlegg

Her kan dere altså si litt om hva dere gjør når dere på et dataparty.

 

Jeg er egentlig overrrasket over hvor lite jeg spiller på dataparty/LAN. Klart, spiller jo litt, da hovedsaklig broodwar. Jeg sitter egentlig mest på irc, eventuelt titter over noen FTP-servere jeg kommer over for å se om det er noe jeg kan få nytte av på dem, eller lager/oppdaterer websider. Og så går jeg rundt og ser på switcher og servere og sånn da :p

 

Men hva gjør så dere på LAN da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller mye, hovedsaklig CS og WC3. Laster ned masse, siden jeg har isdn her hjemme. Hvis LAN'et har en DC++ hub så sitter jeg på den. Sover lite, spiser polarbrød med nugatti og fastfood(grandis hvis de selger det i kiosken, går til nærmeste Orion/Dolly/Pizzabakern/McDonalds/Big Bite). Får ofte vondt i magen siste natt/morgen pga lite penger=lite mat.

Lenke til kommentar
LAN partys har jeg ikke vært i på mange mange år. Det hele føles meget unødvendig når en kan sitte hjemme å spille over nettet....

5343368[/snapback]

 

 

Det er sosialt vettu Larzen.

 

Uansett, når jeg er på LAN, går ruten vanligvis som dette;

 

* Plugger til datan.

* Spiser kjeks.

* Slenger over film.

* Spiser Pizza.

* Ser på film.

* Ser på Anime.

* Driter.

* Driter.

* Drikker brus.

* Går hjem.

 

Gud så spennende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Jeg er velsignet med en nogenlunde fast LANgjeng som er usedvanlig kreativ og morsom å henge med, så det er aldri kjedelig å være der. Vi spiller Tower Defence, for det meste, eller Soldier of Fortune, CS (en eller annen versjon), noen lager musikk, noen lager en Flash-animasjon, noen har sølt Cola rett før LANet og må bytte skjermkort... det er så mye som skjer. Det beste er når ting skjer spontant, som den gangen to stykker begynte å slåss, og hele gjengen kastet seg over og begynte å bryte. Eller den gangen noen satte all brusen utendørs i minusgrader, og vi måtte vente flere timer før det gikk an å drikke den.

 

Mens vi sitter der, kan vi diskutere alt mulig mellom himmel og jord, som at vi 'mobber' en annen som sitter der (vennskapelig, så klart), eller hva som er best taktikk, eller jenter, eller... ja, hva som helst. Det er aldri kjedelig.

 

Ah. Jeg kan fortsette i lange stunder, hvis jeg først begynner å skrive lenge. Men det jeg gjør på LAN, er å spille spill. I korte trekk. Men det er en sosial måte å spille spill på, må skjønne. :)

Lenke til kommentar

*Går inn og finner plassen min

*Setter opp alt av utstyr og finner fra godteri og brus og sånt

*Slår på pcn

*Logger på msn(jaja;p), Steam, Hu, Diskusjon.no og Skype for å skjekke

*Skjekker om det er noen som blir med på cs/Bf2

*spiller cs/Bf2

*Ser om det er non filer jeg kan ta over/laster ned nye filer

*Ser på film/bilder/musikk (Musikk går 24/7) kanskje

*Spiller mer

*Spiser pizza og drikker cola

*Innimellom spiser jeg godteri og battery om morran når jeg er trøtt

*sovner rundt 9-10 tia, sover til 12

*Gjennomgår resten helt til LANet er slutt (Dette er tatt fra PrivatLAN, tenker det ikke blir mye soving på TG f.eks :) )

 

Stort sett, i grove trekk. Prater også endel med venna mine, og kødder litt med folk som sover;p

Lenke til kommentar

Har kun vært på 3 LAN (Så langt) :blush: , men kan jo dra en liten historie om det beste.

-Ankommer lokalet(Grendehus langt ute i gokk)

-setter opp ymse utsyr.

-*Spent på om skjermkortet man satt i PC'n 2 min. før man dro funker*

-*skikkelig lei seg når PC'n ikke skrur seg på*

-Finner ut at ATX-pluggen sitter løst, og den ble vel retta på 4-5 ganger i løpet av LAN'et

-Setter meg på den ene katoden min, den blir ødelagt seff.

-Hiver i en Big One, glemmer seff den så den blir svidd.

-Kjører i gang DC(et pårr-hue i et hjørne blir sinte på meg fordi jeg ikke sharer pårr :roll: ), spiller ymse CS, FarCry osv.

-Svir enda en Pizza.

-Spiller Garry's MOD med nabo-mannen.

-Etter alle (Pysene :p ) hadde lagt seg, satt jeg og Mammuten og så på Pablo Fransisco, og jeg fikk endelig stekt en Big One ordentlig. :w00t:

 

Etter det ble det mye daffing

 

Det jeg husker i hvert fall. 48+ timer uten søvn(Gjøk med altfor schwært anlegg som "koste" seg med bass-tester og "Absolute crap ørt-å-førti") er ikke bra for husken.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...