Gå til innhold

Fra microfon inngang til ut på høyttalere Dell


Anbefalte innlegg

Har en kamerat med enn Dell Inspiron 500m. Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan en kan få lyden som kommer inn på mikrofon inngangen til å gå ut på høyttalerene direkte. Ved å koble noe til, kan en ta opp med mikrofon, men det kommer ikke lyd ut på høyttalerne før en spiller av lyden igjen. Skulle ha fått til dette da den skal brukes sammen med et tv kort. Alle de maskinene jeg kan en velge dette selv. Finner ikke noe i manualen eller.

 

Noen som vet hvordan om det er mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en kamerat med enn Dell Inspiron 500m. Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan en kan få lyden som kommer inn på mikrofon inngangen til å gå ut på høyttalerene direkte. Ved å koble noe til, kan en ta opp med mikrofon, men det kommer ikke lyd ut på høyttalerne før en spiller av lyden igjen. Skulle ha fått til dette da den skal brukes sammen med et tv kort. Alle de maskinene jeg kan en velge dette selv. Finner ikke noe i manualen eller.

 

Noen som vet hvordan om det er mulig?

5340191[/snapback]

 

vil du ikke få akustisk feedback? (hyling i ht)

 

jeg vet ikke med din dell, men i registeret på dell 9300 er det en drøss med ting som kan slåes av og på som har med lyden og gjøre. bl.a. "DisableMicFromPlayback". man forandrer verdien fra 01 til 00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...