Gå til innhold

fineste sangen jeg har hørt


troya

Anbefalte innlegg

hei var i romania nå i sommer der hørte jeg en sang som jeg gjerne skulle ha hatt jeg vet ikke hva den heter eller hvem som sang men den gikk sånn ca slik (tror jeg)speak of trus in our heart save our sun save our world,speak of trust in our heart save our world save our soul....det var en dame som sang og den gikk i et rolig stille tempo hun gjentok også teksten veldig mye.....er det noen som hvet hvilken sang/artist jeg mener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei var i romania nå i  sommer der hørte jeg en sang som jeg gjerne skulle ha hatt jeg vet ikke hva den heter eller hvem som sang men den gikk sånn ca slik (tror jeg)speak of trus in our heart save our sun save our world,speak of trust in our heart save our world save our soul....det var en dame som sang og den gikk i et rolig stille tempo hun gjentok også teksten veldig mye.....er det noen som hvet hvilken sang/artist jeg mener...

5340072[/snapback]

Denne tråden passer vel til ditt formål da! :) :https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&hl=

Lenke til kommentar
hei var i romania nå i  sommer der hørte jeg en sang som jeg gjerne skulle ha hatt jeg vet ikke hva den heter eller hvem som sang men den gikk sånn ca slik (tror jeg)speak of trus in our heart save our sun save our world,speak of trust in our heart save our world save our soul....det var en dame som sang og den gikk i et rolig stille tempo hun gjentok også teksten veldig mye.....er det noen som hvet hvilken sang/artist jeg mener...

5340072[/snapback]

Denne tråden passer vel til ditt formål da! :) :https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&hl=

5340410[/snapback]

jau den gjør nu egentli det fikk en link til den hos en på forumet men knøvlate mæ klarte å stille det samme spm på dette forumet istede for der det skulle være så nu tør æ ikkje å prøve en 4dje gang,det ender nokk opp her igjen :roll: så jeg håper nu at noen av dere kan hjelpe meg med sangen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...