Gå til innhold

Smelling i høyttalere pga spenningsforskjell (elns


Anbefalte innlegg

Smeller ganske høyt i mine Logitech Z-5500 høyttalere når kjøleskapet skrur seg av og på, kan dette skade høyttalerne ? Heller gå litt lenger for å hente cola enn ødelagte høyttalere til 3000 liksom.

 

edit: Har vært sånn i ca 2mnd og har ikke merka at høyttalerne har tatt skade av det ennå men dette tar vel kanskje lang tid?

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også en kjøleskap på samme kurs som mine Z-5500 høyttalere. Det har vært sånn i 6-7 måneder nå, har ikke lagt merke til noen spesiell forandring i høyttalerene selv om det kan smelle bra godt når jeg spiller høy musikk ;). Har også hatt høyttalerene mine med i en innendørs fotballbane (Narvikhallen). De fylte hallen ganske bra sett i forhold til størrelsen til det settet :). Det var etter ca. 4 måneder på samme kurs som kjøleskapet.

Endret av PsyDe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Smeller ganske høyt i mine Logitech Z-5500 høyttalere når kjøleskapet skrur seg av og  på, kan dette skade høyttalerne ? Heller gå litt lenger for å hente cola enn ødelagte høyttalere til 3000 liksom.

 

edit: Har vært sånn i ca 2mnd og har ikke merka at høyttalerne har tatt skade av det ennå men dette tar vel kanskje lang tid?

5340044[/snapback]

 

Skjer akkurat det samme med mine, har samme settet, bar jeg skrur av eller på et lys i rommet smeller det... Jeg har også et akvarie i samme rommet, så det sluker jo litt strøm, sånn sett...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...