Gå til innhold

Omvendt auksjon på www.gsm.no (Notel)


Kurium

Anbefalte innlegg

Jeg klikker meg innom denne siden avogtil, og har også sjekket muligheten for å kjøpe en billig telefon ved deres omvendte auksjon.

 

Jeg har imidlertid til gode å se prisen komme særlig lavere en 20 kr under den normale utsalgsprisen, uansett tid på døgnet jeg har klikket meg inn.

På nettsiden står følgende: "MERK: Auksjonen blir avsluttet når første kjøper trykker på "KJØP NÅ!".

 

Mitt spørsmål blir dermed: Har folk så lite is i magen at de trykker kjøp nå så fort prisen er mer en 10 kr under normal utsalgspris, eller er hele auksjonen bare noe tull?

 

Er det noen som har kjøpt noe på denne måten til en sum som var betydelig under normal utsalgspris?

Endret av Scandim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ville vært rart om ikke auksjonen ble stoppet når prisen er gått ned til en minimumspris... Denne her bærevesken som "auksjoneres" vekk nu for tiden stopper f.eks. alltid på 20 kr. de gangene jeg har fulgt med den.

 

Greit nok at de har lagt det opp slik, men de burde opplyse om det. Slik som det er nå vil jeg si det er lureri. :no:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...