Gå til innhold

Xbox eller Xbox 360


hazzie

Anbefalte innlegg

Jeg strider over et (sikkert) vanlig dilemma:

 

Jeg fikk en xbox (gamleversjonen) av dama til jul, hun deponerte den slik at jeg kan få tilbake alle pengene hvis jeg ønsker noe annet. Hun betalte forresten 1300 kr(!!) for den, etter å ha prutet ned fra 1500 kr.

Dvs at + ca en tusenlapp kan jeg få Xbox 360.

 

Jeg er ikke så veldig ute etter spilling men helst etter mediacenter til den vanlige x-box(legge inn filmer, musikk, bilder osv). Man kan jo utvide minnet med xbox, er dette forresten mulig på 360?

 

Skal jeg plusse på en tusenlapp for å få 360 core, eller beholde og chippe xboxen?

 

Jeg vet at dere ikke kan gi meg et fasitsvar på hva som passer meg best, men er ute etter hvilken dere ville valgt? (tenk på at jeg prioriterer mediacenter litt mer enn spilling) :cool:

 

Takk på forhånd for alle innspill :)

 

Edit: Xbox skrives uten bindestrek :) Sorry :)

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytte bort gaven fra Madammen er bad for business :)

 

Chip xboxen du fikk. Smarteste å gjøre i dette tilfellet. :)

5338913[/snapback]

 

totalt enig! aldri aldri bytt gaven fra dama, uansett om hun sier at det er greit, blir ikke sur osv. det er bare en felle! behold boksen, chip den og få deg et fine fint mediacenter.

 

så kjøper du deg heller 360 ved en senere anledning. (men da må du ikke slutte bruke den første xboxen din da, ellers blir det bråk)

Lenke til kommentar
totalt enig! aldri aldri bytt gaven fra dama, uansett om hun sier at det er greit, blir ikke sur osv. det er bare en felle! behold boksen, chip den og få deg et fine fint mediacenter.

 

så kjøper du deg heller 360 ved en senere anledning. (men da må du ikke slutte bruke den første xboxen din da, ellers blir det bråk)

5339788[/snapback]

 

Helt enig. Jenter er så utspekulerte akkurat der. Men syns det er helt utrolig at hun faktisk bruker så mye penger på noe som har med spill å gjøre. Eksen min hatet etter hvert alt som hadde med spill å gjøre. Huff, glad jeg er kvitt hu :D

 

Men er også enig i at hvis du er mest ute etter å spille xvid-filmer osv, så er det beste valget å beholde Xboxen du fikk av frua, også modde den. Jeg har moddet min gamle Xbox, og den spiller så og si alt av formater. Helt utrolig. Trenger ingen nye codec slik man ofte må på Winamp og Media Player til PC.

Lenke til kommentar
totalt enig! aldri aldri bytt gaven fra dama, uansett om hun sier at det er greit, blir ikke sur osv. det er bare en felle!

5339788[/snapback]

 

Helt enig. Jenter er så utspekulerte akkurat der. Men syns det er helt utrolig at hun faktisk bruker så mye penger på noe som har med spill å gjøre. Eksen min hatet etter hvert alt som hadde med spill å gjøre. Huff, glad jeg er kvitt hu :D

 

5340294[/snapback]

 

dere må ha slemme damer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...