Gå til innhold

Hjelp - trenger USB drivere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var visst ikke så lett å finne drivere til den... :ermm:

Men du skal da ikke trenge driver, hvis du bruker Windows XP da?

Da skal den bare dukke opp som "flyttbar disk"(eller noe sånn), når du kobler den til... :)

 

P.S. Etter litt mer leiting, fant jeg ut at du MÅ ha driver til Zen Sleek, med mindre du oppdaterer til nyeste firmware, som du finner her:http://no.europe.creative.com/support/downloads/

Enjoy seamless support with any computer running Microsoft® Windows Media® Player 10 and Windows® XP - no drivers or software needed

Men les nøye igjenom "Details" for der står det bl.a. dette:

Be sure to back up all the audio and data files on your Zen Sleek before installing this firmware update as all content will be lost when you install the new firmware. After installing the PlaysForSure firmware, use Windows Media Player 10 to restore audio and/or data files to your player.
Endret av X-Fiesta
Lenke til kommentar

Takk for at du tok deg bryet og lete, men det har jeg allerede gjort i noen timer selv også. Jeg har også funnet de svarene du har funnet. Skulle gjerne ha oppdatert firmware, men da trenger jeg driver-cd så jeg kan få kontakt med spilleren først :) Merkelig og dårlig at Creative ikke legger ut noen usle USB drivere til denne. Nei, jeg blir nok nødt til å få driverne av en annen Zen Sleek eier som kan zippe driverene fra cd'en og maile dem til meg.

Lenke til kommentar
fikk du hjelp?

5343028[/snapback]

 

Ja - selvhjelp....er hjemme igjen nå og fått lagt inn ny firmware på dritten :) Men takk for hjelpen. Nå skal jeg sende driverene til en fyr som skal hoste dem på en nettside. Så får Creative si hva de vil - sånt går ikke i 2005 :no: Det kommer vel flere som gjør samme tabben som meg.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...