Gå til innhold

Samsung D600 blir ikke funnet av pc


Anbefalte innlegg

Broren min fikk ny mobil til jul D600, men når han skal koble den til pcen med kabel som følgte med, blir det ikke registrert av programmet som skal synkronisere den med pcen. Kommer bare "not connected". Han har innstalert alle drivere og programvare som fulgte med.

Noen som vet hva han bør gjøre?

Noen innstilinger på telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk det til :D

I sletta programvaren og driveran som i installerte fra cdn. Lasta ned software fra samsung.com. Veit ikke om det va det som gjor det, men funka iallefall her da. :w00t:

5349378[/snapback]

 

 

Yodude88.... Hvordan gjorde du det.. Får det ikke til i det heletatt jeg.. prøvet de fleste tingene, synes det er rart at det skulle være så vanskelig det her.. har kjøpt meg den i dag, men har ikke fått noe vettugt ut av samsung support heller..

 

Hilsen sverre

Lenke til kommentar

Forskjellen på det som va på cdn og på softwaren på internetten som i erfarte va at det kom opp en boks første gang i kjørte samsung programmet. Der skulle i velge korsen i ville koble me til mobilen, ved usb-kabel, blåtann, ir, +.

 

Da valgte i usb-kabel og i fikk connection. Meir gjor i ikke. Fikk det til med en venn av me og.

 

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fikk det til :D

I sletta programvaren og driveran som i installerte fra cdn. Lasta ned software fra samsung.com. Veit ikke om det va det som gjor det, men funka iallefall her da. :w00t:

5349378[/snapback]

 

Hvilke innstilinger har du på telefonen når du kobler den til? eller endrer du ikke på noen innstilinger når du kobler til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...