Gå til innhold

NVIDIA firewall, er den bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står i mellom den og ZoneAlarm. Hvilket burde jeg bruke? Hva som gir best beskyttelse av de to? Skal spille en del på online så det må tas i betraktning.

 

Edit: kan mann ha begge på?

5337256[/snapback]

Ehh Nvidia firewall... :!: (eller er det noe som heter det)

Zone alarm skal vel være en av de bedre (gratis) firewallene.

Men du kan ikke ha flere aktivert samtidig.. Det er ihvertfall sikkert!! :!:

Lenke til kommentar
Nvidia firewall er ikke å anbefale, det greieste er bare å kjøre den innebygde is SP2, hvis det er Xp du bruker da.

 

Du kan også holde alt i en tråd i stedet for mekke nye for vært spørsmål du skulle ha.

5338943[/snapback]

 

 

Ja hurra, også får mann kjeft for at spørsmålene kommer i feil tråd. Spar meg sånne komentara er du snill.

Lenke til kommentar
Det står i mellom den og ZoneAlarm. Hvilket burde jeg bruke? Hva som gir best beskyttelse av de to? Skal spille en del på online så det må tas i betraktning.

 

Edit: kan mann ha begge på?

5337256[/snapback]

Ehh Nvidia firewall... :!: (eller er det noe som heter det)

Zone alarm skal vel være en av de bedre (gratis) firewallene.

Men du kan ikke ha flere aktivert samtidig.. Det er ihvertfall sikkert!! :!:

5337697[/snapback]

Ja, det er noe som heter det, og den er ikke så fantastisk dårlig heller. Faktisk er dette en brannmur på maskinvarenivå som kan styres gjennom et program i windows. Les mer her (Den testen er av brannmuren i nForce3 250Gb, brannmuren i nForce4 er enda bedre.)

 

Jeg mener dette er en brannmur som bare forhindrer uvedkommende tilkoblinger og pakker å komme inn/ut på/fra PC'en. For å få full beskyttelse bør du også ha en brannmur som ZoneAlarm som blokkerer uvedkommende programmer osv.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Det står i mellom den og ZoneAlarm. Hvilket burde jeg bruke? Hva som gir best beskyttelse av de to? Skal spille en del på online så det må tas i betraktning.

 

Edit: kan mann ha begge på?

5337256[/snapback]

Ehh Nvidia firewall... :!: (eller er det noe som heter det)

Zone alarm skal vel være en av de bedre (gratis) firewallene.

Men du kan ikke ha flere aktivert samtidig.. Det er ihvertfall sikkert!! :!:

5337697[/snapback]

Ja, det er noe som heter det, og den er ikke så fantastisk dårlig heller. Faktisk er dette en brannmur på maskinvarenivå som kan styres gjennom et program i windows. Les mer her (Den testen er av brannmuren i nForce3 250Gb, brannmuren i nForce4 er enda bedre.)

 

Jeg mener dette er en brannmur som bare forhindrer uvedkommende tilkoblinger og pakker å komme inn/ut på/fra PC'en. For å få full beskyttelse bør du også ha en brannmur som ZoneAlarm som blokkerer uvedkommende programmer osv.

5339122[/snapback]

Å den ja.. Det finns jo noen hovedkort som har integrert brannmur. Er riktig det :D

Lenke til kommentar

Ok. Da har jeg skjønt litt mer etter de siste tilbakemeldinger. Den følgte med korte, så derfor lurte jeg på om den var brukanes. Jeg trur jeg bli å bruke ZoneAlarm siden det virker at den gir litt bedre beskyttelse. Litt redd å bruke dem begge siden jeg bruker PC til spill online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...