Gå til innhold

Ka er den desidert beste gaming flatkjermen til pc


Naits_89

Anbefalte innlegg

hei

Eg har tenkt å kjøpe meg en av de beste flatkjermene til pc som takler spill med vanvittig grafikk og filmeffekter med best mulig oppløsning.!

 

har hatt en 19" flatkjerm men den var ellendig til spill.

eg vill ikke oppleve at bildet henger igjenn og at det kommer striper etter bildet når eg spiller!!

 

 

noen som kan si meg hvilken kjerm eg bør satse på som takler vanvittig grafikk og mye effekter helt fint?

 

Takker for svar! :)

 

God jul! å Godt nyttår :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg tar litt av nå, men det er "ingen beste skjerm" :) De raskeste skjermene ofrer fargedybde og fargepresisjon for hastighet, mens de fargepresise skjermene er noe tregere men gir et jevnere bilde hvis en forflytter hodet.

 

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med LaCie photon20visionII, men selv om dette er en 16ms skjerm må jeg si den er meget jevn (ingen blåstreker f.eks.).

Lenke til kommentar

Det beste er jo selfølgelig å ha høyest kontrast. Samsung'en har 700:1 mens VX924 har 600:1 ?

 

Uansett, du skal være ekstremt, og jeg sier det igjen, ekstremt kresen for å ikke like Samsung 930BF i spill og film osv.

 

Men, vi får se hva Hardware, Dinside, og Itavisen sier om skjermen når de får testet den da. Skal bli artig. Rart at Hw.no ikke har fått testet den enda ? Den har jo strengtalt vært på markedet i en del uker nå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...