Gå til innhold

CoD2 kunn til DVD-rom?


Anbefalte innlegg

Jeg var ferdig med å bygge pc igår og hadde fått CoD2 med den nye POV 7800GT skjermkorte. Samtidig så kjøpte jeg meg ikke ny DVD brenner siden jeg hadde en CD rom stasjon fra før og fant ut jeg kunne bruke det en stund. Men til min store overaskelse så står det DVD ROM på CD plata til CoD2 :(

 

Prøvde å installere den men det gikk ikke. CD rom finner ikke plata i det hele tatt. Er det sånn at hvis det står DVD ROM på en CD plata så kan ikke den leses av en CD rom stasjon :no:

 

 

Nå er alt stengt her så jeg får ikke kjøpt meg DVD til PC før på tirsdag.

 

Er det noen der ute som har et forslag hva jeg kunne gjøre for å få lastet ned det spille?? Kan jeg kopiere det til en vanlig CD som min CD rom kunne lese og få lastet det ned. Er veldig surt dette, hadde gledet meg lenge å spille CoD2 også skjer dette. Forbanna drit!!

 

PS: Til moderator: Dette emne handle ikke om kopiering av spill med hansikt for salg. Jeg har bare kjøpt et spill som jeg ikke klarer å laste ned og prøver å finne ut en måte jeg kan gjøre det på. Ber om litt forståelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVD rom er uansett en praktisk ting å ha. Du overlever mest sannsynelig til tirsdag uten cod2. Du har jo en mulighet, den er å laste ned spillet for å så mounte filen i et falskt cd/dvddrev... Uansett tar det nok lenger tid å laste ned spillet enn å vente til tirsdag.

 

Nesten alle nye spill kommer på DVD. Dette er mer praktisk da ikke alle liker å være DJ når de skal instalere spill.

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
DVD rom er uansett en praktisk ting å ha. Du overlever mest sannsynelig til tirsdag uten cod2. Du har jo en mulighet, den er å laste ned spillet for å så mounte filen i et falskt cd/dvddrev... Uansett tar det nok lenger tid å laste ned spillet enn å vente til tirsdag.

 

Nesten alle nye spill kommer på DVD. Dette er mer praktisk da ikke alle liker å være DJ når de skal instalere spill.

 

5338301[/snapback]

 

 

 

Jo da, greit nok det. Kameraten av meg har jo dvd brenner så jeg kan vel installere spille på hannes maskin og brenne den på en cd der i fra. Det burde vel funke. Har jo CD key til den som følgte med spille. Enten det eller vante til tirsdag. Fine greier..... :thumbdown:

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar

Det hjelper ingenting å bruke venninnen din sin DVD rom får å brenne ut til CD plater. Da vil ikke spillet bli innstallert. Siden innstallasjons programmet trenger å vite at det er på flere plater.

 

Og hvis du innstallerer det på hennes maskin, får så å kopiere det over til din via CD-plater, så funker nok ikke det heller, siden spillet legger inn register filer som trengs.

 

Og hvis du låner hennes DVD-rom og legger inn på din, så må du på egentlig ha i DVDen får å få spille spillet. Men dette finnes det veier rundt, uten at vi kan fortelle det her.

 

 

Men uansett så har du nok all skyld selv, du kunne ha spart deg for mye aggresjon ved å ha kjøpt DVD-rom/brenner når du kjøpte resten, men du valgte nok å spare de fattige 2 eller 4 hundrelappene.

 

 

Ha en gledelig jul og ett herlig nytt år :tease:

Lenke til kommentar
Det hjelper ingenting å bruke venninnen din sin DVD rom får å brenne ut til CD plater. Da vil ikke spillet bli innstallert. Siden innstallasjons programmet trenger å vite at det er på flere plater.

 

Og hvis du innstallerer det på hennes maskin, får så å kopiere det over til din via CD-plater, så funker nok ikke det heller, siden spillet legger inn register filer som trengs.

 

Og hvis du låner hennes DVD-rom og legger inn på din, så må du på egentlig ha i DVDen får å få spille spillet. Men dette finnes det veier rundt, uten at vi kan fortelle det her.

 

 

Men uansett så har du nok all skyld selv, du kunne ha spart deg for mye aggresjon ved å ha kjøpt DVD-rom/brenner når du kjøpte resten, men du valgte nok å spare de fattige 2 eller 4 hundrelappene.

 

 

Ha en gledelig jul og ett herlig nytt år :tease:

5340345[/snapback]

 

 

Uuu, så smart du var. Men hvis 2-4 hundre kroner er ikke så veldig mye så kan du sette dem inn på kontoen min så kan jeg kjøpe meg en DVD brenner. Hadde ikke det vært det lureste.

Lenke til kommentar
Tusen hjertelig takk for hjelpen!...og god forpulte jul!

5338236[/snapback]

 

Takk det samme, og med den holdningen får du ikke mye hjelp her i gården, dude

 

Og når du lager ny maskin ment for spilling er det kanskje lurt å vurdere å shoppe inn en DVD stasjon og, siden de fleste spill i dag kommer på DVD siden det er mer praktisk enn CD (selv foretrekker jeg å sette inn 1 plate og la den innstallere det istede for 4, 5 CD plater).

 

Det du kan gjøre er å ta med DVDen til en venn med DVD stasjon, rip spillet til DVD iso og mount det med Daemon tools.

 

Og husk på i fremtiden, får du ikke svar med en gang på posten din, ikke mist beherskelsen totalt og fyr av deg slike salver som du gjorde. Setter deg ikke akkurat i et godt lys.

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#1

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#2

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#erfarne

 

Dette er punkter i retningslinjene og netiketten som er spesielt viktig å merke seg når man er ny på forumet her. I tillegg er personangrep ikke veien å gå.

 

Trådstarter får være velkommen til forumet, men vennligst begrens ordbruken litt i fremtiden og ungå å gå på person.

 

Denne stenges pga en rekke brudd på retningslinjene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...