Gå til innhold

Bra luft Kjøling til min overklokka AMD FX-57


pxK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke alle som liker å ha vann i et så dyrt system, men det er ingen dårlig idé om man ønsker bra overklokk nei :)

5348526[/snapback]

har hatt vannavkjøling og den ødela en av skjermkortan mine og har ikke nok peng til en bra vannavkjøling eller plass til enn :( (PS: det hva en TT Big water vannavkjøling)

Lenke til kommentar

Til alle som har lest\leser dette emne'et :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil :dontgetit: dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammel (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil :thumbdown: bare rett mine skrive feil om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Til alle som har lest\leser dette emne'et  :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil  :dontgetit:  dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammel (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil  :thumbdown:  bare rett mine skrive feil om nødvendig :)

5355259[/snapback]

 

 

Å herregud da... dropp de forbanna smiliene. Du er værre en en 14år gammel jente jo.

 

 

Når det gjelder god luftkjøling så er det ganske enkelt. Thermaltake BigTyphoon .. den ligger godt over de andre i ytelse, og den er mer eller mindre lydløs.

 

Den er faktisk en del bedre enn BigWater. Under normale forhold er det snakk om 5-7c lavere temperatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...