Gå til innhold

Skjermfilter til Canon EOS 350D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå slengt rundt omkring i verden med min Eos 20D i ca et år, og problemet med riper på display er ikke-eksisterende i praksis. Har også fått med meg at andre har samme erfaring. Den skjermen er svært ripebestandig, og trenger egentlig ingen beskyttelse.

 

Ps: Jeg har stort sett kamera på skulderen eller rundt halsen, ikke i bag.

Lenke til kommentar
Durasec beskyttelsesfilm med glatt utside og myk kjerne kan man få tak i på eBay. Jeg kjøpte selv til min EOS 20D og fikk to sett med filmer både til hoved-display og info-display.

http://stores.ebay.co.uk/DuraSec_Kamera_W0...1QQftidZ2QQtZkm

5366225[/snapback]

 

Tar du sjangsen på å ta bilder under litt heftige omgivelser? som kulde og fuktighet? eller henge det rundt halsen og ta bilder fra luften ned fra store fjell? Hvis ikke er du feig og går glipp av mange bra motiver...

 

Ikke misforstå, men kameraet er til for å brukes, ikke kose med... Hvilken beskyttelse du bruker på skjermen er opp til deg.

Lenke til kommentar

Jeg har selv dekselet som følger med D70S'en forløpig på mitt kamera, men må liksom klype meg selv og spørre meg selv: Skal jeg bruke kameraet eller skal jeg bare dulle med det liksom? Jeg har hatt ett Fujifilm Finepix S602 i overkant av 3 år og aldri hatt noen form for beskyttelse på LCD-skjermen.. men har det vært noe problem? NOPE.

 

Føler på en måte ett HYSTERI rundt dette temaet?

Lenke til kommentar

Huff, hadde Marx virkelig rett :sleep: He he, Gud Signe det Frie Marked, uten det hadde vi neppe diskutert dslr i det hele tatt.

De vil altid ha oss til å kjøpe noe mer. Hadde heller kjøpt den merkelige tvangstrøyen som ble nevnt på 350D Ekstrautstyr-tråden. Den tilbyr i alle fall en form for beskyttelse mot slag, selv om den så ut som noe fra en fetish-butikk. Har aldri sett en slr falle ned på "ryggen". Det er altid et av hjørnene som tar støyten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...