Gå til innhold

Tre xbox spill mot ett xbox 360 spill?


sogasg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eb games har d ialefall på kvadrat kjøpesenter ( sandes )

 

Men d e på ein måde svindel :p

 

d e 3 xbox spel mot 1 nytt xbox 360 spel + du må betala 299 kr.

 

Å de tar ikke imot hvilke så helst spel. De må se heilt nye ud, me manualer å alt inni + de må ver nokså nye for at de vil ta de inn.

 

De tar feks ikke inn halo, amped o.l for d har jo 1000 stk prøvd å bytta inn før

Lenke til kommentar
Eb games har d ialefall på kvadrat kjøpesenter ( sandes )

 

Men d e på ein måde svindel :p

 

d e 3 xbox spel mot 1 nytt xbox 360 spel + du må betala 299 kr.

 

Å de tar ikke imot hvilke så helst spel. De må se heilt nye ud, me manualer å alt inni + de må ver nokså nye for at de vil ta de inn.

 

De tar feks ikke inn halo, amped o.l for d har jo 1000 stk prøvd å bytta inn før

5336536[/snapback]

 

 

Dette er faktisk litt feil..

 

Det er 2 spill og 249kr mot et spill. Spillene du bytter inn kan ikke være mer enn 1 og et halvt år gamle. Platene må se bra ut, noen riper går. manual må være med.

 

Du kan også bytte 3 eller 4 inn mot ett nytt, ettersom hvilke spill det er du bytter inn.

 

EDIT: angående svindel, ok, det er ikke akkurat lønnsomt, men du har en liten trygghet. Du kan levere spillet innen 10 dager og få et nytt. Så, hvis du skulle angre deg, kan du jo bare stikke å bytte det i et nytt.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Jeg har Amped 3 til 360. Spillt d et par timer bare. Noen som vil bytte d mot Need for speed: most wanted eller COD 2??

5336188[/snapback]

 

Kanskje d.. hvor bor du?

5336241[/snapback]

 

 

Jeg bor i kristiansand. Kjøpte amped 3, men d er ikke helt min stil gitt....

5336838[/snapback]

Kanskje fordi det var DÅRLIG? :p

5336844[/snapback]

 

 

Hehe, JA! Jeg syns d er dårlig. Engasjerer meg ikke en plass.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...