Gå til innhold

PGR3: Problem med live


cptZiggy

Anbefalte innlegg

Fikk med PGR3 til 360 igår, og tenkte å prøve det live.. Problemet er at det ikke virker

som jeg har adgang ellerno. Jeg kommer meg inn på xbox live alle andre steder, får sendt meldinger osv, men ikke spilt PGR3 live.

 

Har core maskin, har ikke headset eller harddisk og har bare en prøvemåned med live, men den går ikke ut før 1/1 så, men trenger man feks headset ellerno for å spille dette

live?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss det står "Unable to connect to all players", eller noe i den duren så er det nok NAT'en i routeren din som blokkerer. Da må du åpne/forwarde port 88 udp og 3074 tcp+udp viss jeg ikke husker helt feil. Du kan sjekke dette ved å gå på system i 360'n og trykke på network settings og så Test Xbox Live Connection. Får du Moderate eller Strict på "NAT", så må du åpne de portene jeg skrev. Står det "Open" så veit jeg desverre ikke.

 

Og nei, du må ikke ha headset.

Lenke til kommentar

De fleste nyere linksys routere er like i oppsettet, så du kan sjekke ut:

 

http://www.portforward.com/english/routers...54G/default.htm

 

Så åpner du de portene jeg sa. Jeg har også Linksys router, jeg åpnet de portene så funket alt fint! :)

 

edit: Det viktigste er "Port Range Forwarding" og pass på at du får med den riktige ip adressen til XBOXEN.

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...