Gå til innhold

Spm til WoW fra en nybegynner


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle begynne å spille wow for første gang i løpet av jula, men er litt usikker på hvilken race og class jeg skal velge..

 

Hva er minst brukt og hva er mest brukt av de ulike rasene? ;) og hva med classes? Tenkte kanskje jeg skulle prøve å være litt orginal i mitt spillvalg.. prøvd å surfe litt rundt for å finne svar, men lite på det :/

 

Og burde jeg også spille horde framfor alliance? Etter som jeg forstår er det mangle flere alliance spillere enn Horde..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bli fristet til å velge shammy, selv om mange (utenom her) sier de er overpowerd. De er ikke så bra som folk sier, sikkert artige å spille da.

Mage er alltid artig å spille og du går skjeldent lei.

 

Når man prøver å ganke mages som har 70 % HP og 20 % mana opplever jeg ofte at de klarer å wtfpwne meg. Er rogue...

Rogue: Cheap Shot, Sinister strike

Mage: Blink

Rogue: Sprint, følger etter

Mage: Frost Nova når roguen kommer inntil og går litt vekk

Rogue: Vanish

Mage: Arcane Explotion (Rouge ute av stealth), Molyporph før roguen kommer inntil, gå litt unna, Frost Bolt (1400 critt) , Frost Bolt (600), Frost Bolt (1200 critt), CoC (1000 critt)

Rogue: You are dead, Release spirit, NOOOOOO!! :hmm:

 

Har ikke crippling poison når jeg grinder BTW.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Ikke bli fristet til å velge shammy, selv om mange (utenom her) sier de er overpowerd. De er ikke så bra som folk sier, sikkert artige å spille da.

Mage er alltid artig å spille og du går skjeldent lei.

 

Når man prøver å ganke mages som har 70 % HP og 20 % mana opplever jeg ofte at de klarer å wtfpwne meg. Er rogue...

Rogue: Cheap Shot, Sinister strike

Mage: Blink

Rogue: Sprint, følger etter

Mage: Frost Nova når roguen kommer inntil og går litt vekk

Rogue: Vanish

Mage: Arcane Explotion (Rouge ute av stealth), Molyporph før roguen kommer inntil, gå litt unna, Frost Bolt (1400 critt) , Frost Bolt (600), Frost Bolt (1200 critt), CoC (1000 critt)

Rogue: You are dead, Release spirit, NOOOOOO!!  :hmm:

 

Har ikke crippling poison når jeg grinder BTW.

5342312[/snapback]

 

Ja mage er kjempegøy. Har en i lvl 36 som sugnaturen min sier (Altså ikke 35) og det er bare digg å spille den klassen. De er uber i pvp og pve.

Lenke til kommentar
Ikke bli fristet til å velge shammy, selv om mange (utenom her) sier de er overpowerd. De er ikke så bra som folk sier, sikkert artige å spille da.

Mage er alltid artig å spille og du går skjeldent lei.

 

Når man prøver å ganke mages som har 70 % HP og 20 % mana opplever jeg ofte at de klarer å wtfpwne meg. Er rogue...

5342312[/snapback]

 

Jammen, hallo! Som rogue har du tiden på din side, du kan tusle ved siden av magen så lenge som du bare gidder. Mages har så og si alltid en mana-gem i tillegg til potions, så 20% mana blir til 50-70% så snart du åpner.

 

Lek heller med dem. Har du ikke dagger-spec, åpne med CS og hiv inn en SS, snu 180 grader og løp vekk. Magen vil blinke vekk og bruke gem/potion, og du er tilbake i stealth. Etter et par minutter går de tilbake til dreping av mobs, og her liker jeg å løpe litt rundt og plage dem med Distract. Blir de ikke lei og hearthstoner vekk, er det bare å finne et tidspunkt hvor de trekker én mob for mye og bruker opp Frost nova. Tålmodighet og timing er en viktig del av det å spille som rogue.

 

Menmen, for å svare trådstarter. Skal du være original, er nelf hunter/rogue og undead rogue utelukket. Alliance er stort sett i overtall, men det er selvfølgelig i varierende grad fra server til server.

 

Her ser du hvordan raser og klasser er fordelt på verdensbasis. Klasser som er lite spilt, er warlock og druide.

Lenke til kommentar

Shaman er artig å spille synes nå jeg. Mage = waterboys, du vil bli konstant spammet med "WATER PLX PLX PLX!!111" osv. Priest eller warrior gjør instancing mye enklere for deg selv. Begge gjør det bra solo og du er selvskreven i grupper. d0rf prest har en av de beste pve-racials og undead har den beste pvp-racial'n. Orc har en av de aller beste racials mener jeg, 25% stunresist er kung. Orc warrior er tøffe saker.

Mao, mine forslag er orc warrior eller UD priest.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...